Skravletråd Juli.

Ja, ønsket to tette:D
Ahh, lekker den:) Grei med en nøytral farge når dere planlegger bruke den til flere ja;)
Jeg tørr ikke la min velge:P

ser den :D bi ønsker vel egentlig å starte prøvingen på en ny etter denne når jeg har fått bachelorgraden i boks (tar oppgaven til våren) og er i en fast jobb. så vi kan kjøpe oss hus og bosette oss skikkelig :)

Tok tre år på denne spira før den satt, så vet jo ikke hvor lang tid nestemann tar :)

Tør ikke? Redd for at du kommer til å hate den?:p

Tro meg når jeg sier no ned da.. Ellers får du svi når det virkelig nærmer seg og blir tungt.. her har jeg stått på ventelister til komme inn hos fysio siden midten av januar uten resultat. Ikke fått noen behandling enda.. :/ Har vondt døgnet rundt i alle bevegelser, men noen dager litt bedre enn andre. Krykkene ble brukt endel tidligere for både avlastning og når det først gjorde vondt. Er tungvindt å gå rundt med de krykkene, men det hjalp faktisk når kveldene kom :) Da kunne jeg iallefall komme meg opp av sofaen uten hjelp fra samboer :)
Åjda:( Såpass ja.. Sykt ay du ikke får behandlig tidligere!!! Har du privat fysko so går an å gå til da? Her er dagene veldig forskjellig, men stort sett går det greit fram fil ettermiddagen. Da kjenner jeg det om jeg sp bare har sittet feil eller på hardt underlag for lenge. Løfting og mye gåing er det verste. Da får jeg sånn som du sier, at jeg nesten ikke greier å reise meg.

Back
Topp