Ikke tid til dopause her i gården![]()
nei, får bare knipe igjen her altså. Hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tid til dopause her i gården![]()
Har ikke termin før i slutten av november jeg! Vi skal til dyreparken om to uker, og er veldig spent på hvordan det blir å gå. Ikke fått starta i behandling hos fysio, så har fått lånt krykker hos svigermor. Bruker du dem spnn generelt, for å avlaste, eller venter du med krykkene til du faktisk har vondt?Nei, har termin 1 august, så er ikke helt ferdig. vært gjennom en periode der krykkene måtte frem, for komme meg på toaletter på de værste dagene. er ganske ferdig i bekkenet, så godt det ikke er lenge igjen
Når har du termin?
Åh, da får dere to ganske tette iallefall. blir nok kjempefint for de å leke sammen etterhvert når de er så jevngamle da
vi har grå bagdel. Grey supreme mener jeg det er. Og en matchende stelleveske. gikk for en nøytral da vi ønske flere barn om et par år og greit å ha vogna da(om det ikke blir som med deg at man må ha ny uansett hehe
)
Jeg er også litt vinglepetter, så derfor jeg bare lot mannen velge, for jeg visste innerst inne hvilken jeg ville ha, men vingla litt. Man er ko så redd for å angreHeldigvis valgte han jo den jeg innerst inne ville ha så
![]()
Håper energien kommer tilbake i morgen snuppaÅ så flink jeg er til å ikke skravle i dag
Hver gang jeg titter inn har deg gått 2-4 sider, og jeg får ikke skrevet noe.
Har ingen energi.
Tror jeg rett og slett setter meg selv på lading, og prøver igjen i morgen
Eller ta med deg telefonen på donei, får bare knipe igjen her altså. Hahaha![]()
Du altså.!!Du farer jo bare med visvas![]()
Nei, kan jo være en grunn til detHaha, tror ikke så mange menn syns dette forumet er interessant![]()
Flaske ved siden av sofaen er tingen!Ikke tid til dopause her i gården![]()
Yes synes du det?Ja du er skummel![]()
Vil jo ikke slippe deg nærmereKlart du må gjøre det
Hae gjort det før jeg.Du kan jo prøve![]()
Ja ikke sant, rask vet duDa må jeg i såfall si at jeg er imponert over datakunnskapene dine! Du er rask på fingeren![]()
Men...men...men...det er Kengu sin skyld!!Nei nå altså damer!! Nå må noen ta ansvar her. Nå er det nok! Og ikke et ord om hvem som begynte!![]()
Nei det har vi hvertfall ikke tid til i kveldIkke tid til dopause her i gården![]()
Har ikke termin før i slutten av november jeg! Vi skal til dyreparken om to uker, og er veldig spent på hvordan det blir å gå. Ikke fått starta i behandling hos fysio, så har fått lånt krykker hos svigermor. Bruker du dem spnn generelt, for å avlaste, eller venter du med krykkene til du faktisk har vondt?
Gjorde jeg såvisst ikkeMen hun startet![]()
Men Ronja er verst , helt sant!Hahahadere altså!
den ene verre enn den andre!
Det ville ha overrasket meg
Å jeg kan være en mann på 90 år..
Døøøøøøh! Det er aldri kengu sin skyldMen...men...men...det er Kengu sin skyld!!![]()