Skravletråd Juli.

:) Nei, har termin 1 august, så er ikke helt ferdig. vært gjennom en periode der krykkene måtte frem, for komme meg på toaletter på de værste dagene. er ganske ferdig i bekkenet, så godt det ikke er lenge igjen :) Når har du termin?
Har ikke termin før i slutten av november jeg! Vi skal til dyreparken om to uker, og er veldig spent på hvordan det blir å gå. Ikke fått starta i behandling hos fysio, så har fått lånt krykker hos svigermor. Bruker du dem spnn generelt, for å avlaste, eller venter du med krykkene til du faktisk har vondt?

Åh, da får dere to ganske tette iallefall. blir nok kjempefint for de å leke sammen etterhvert når de er så jevngamle da :p

vi har grå bagdel. Grey supreme mener jeg det er. Og en matchende stelleveske. gikk for en nøytral da vi ønske flere barn om et par år og greit å ha vogna da :) (om det ikke blir som med deg at man må ha ny uansett hehe :p)

Jeg er også litt vinglepetter, så derfor jeg bare lot mannen velge, for jeg visste innerst inne hvilken jeg ville ha, men vingla litt. Man er ko så redd for å angre :p Heldigvis valgte han jo den jeg innerst inne ville ha så :)

Ja, ønsket to tette:D
Ahh, lekker den:) Grei med en nøytral farge når dere planlegger bruke den til flere ja;)
Jeg tørr ikke la min velge:P

Har ikke termin før i slutten av november jeg! Vi skal til dyreparken om to uker, og er veldig spent på hvordan det blir å gå. Ikke fått starta i behandling hos fysio, så har fått lånt krykker hos svigermor. Bruker du dem spnn generelt, for å avlaste, eller venter du med krykkene til du faktisk har vondt?

Tro meg når jeg sier no ned da.. Ellers får du svi når det virkelig nærmer seg og blir tungt.. her har jeg stått på ventelister til komme inn hos fysio siden midten av januar uten resultat. Ikke fått noen behandling enda.. :/ Har vondt døgnet rundt i alle bevegelser, men noen dager litt bedre enn andre. Krykkene ble brukt endel tidligere for både avlastning og når det først gjorde vondt. Er tungvindt å gå rundt med de krykkene, men det hjalp faktisk når kveldene kom :) Da kunne jeg iallefall komme meg opp av sofaen uten hjelp fra samboer :)

Back
Topp