Skravletråd Juli.

Gutt:) Da får vi en av hver vi da:) moro det
Fint med en av hver, men syns det er trist at mye av klærne etter kommende storesøster ikke skal bli brukt igjen av våre barn :o heldigvis har jeg en kollega som skal innom for å se på klærne neste uke. Så får noen brukt det :) blir litt mer shopping da :D

Haha, dette tar helt av! Har prøvd å lese siden s.70, og hver gang jeg Gjør meg klar til å skrive, har det kommet en ny side! Nå har det sikkert kommet enda en.
Haha, ja skravles virkelig her nå!!! Skal en lese gjennom alt, får man jo ikke skrevet noen ting nesten:) ikke når man kommer inn uten å ha hengt med de siste sidene i hvert fall:D

Å så flink jeg er til å ikke skravle i dag :P
Hver gang jeg titter inn har deg gått 2-4 sider, og jeg får ikke skrevet noe.
Har ingen energi.
Tror jeg rett og slett setter meg selv på lading, og prøver igjen i morgen

Fint med en av hver, men syns det er trist at mye av klærne etter kommende storesøster ikke skal bli brukt igjen av våre barn :eek: heldigvis har jeg en kollega som skal innom for å se på klærne neste uke. Så får noen brukt det :) blir litt mer shopping da :D
Ja, ikke sant... Vi har heldigvis litt kjønnsnøytralt, i hvert fall i babyklær da! Jo større han har blitt, jo mindre nøytralt egentlig. Og shopping er jo alltids gøy da.

Back
Topp