MakanLiker ikke deg lenger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MakanLiker ikke deg lenger...
Fint med en av hver, men syns det er trist at mye av klærne etter kommende storesøster ikke skal bli brukt igjen av våre barnGuttDa får vi en av hver vi da
moro det
Det kan jeg faktisk forestille meg!Eh ja. Kan gjøre livet surt for deg jeg![]()
Haha, ja skravles virkelig her nå!!! Skal en lese gjennom alt, får man jo ikke skrevet noen ting nestenHaha, dette tar helt av! Har prøvd å lese siden s.70, og hver gang jeg Gjør meg klar til å skrive, har det kommet en ny side! Nå har det sikkert kommet enda en.
Har skjønt detEr ikke hyggelig nålenger
Slemming. Tror ikke påmeg engang nåMakantror ikke på deg...
Jippi, snill han erGjorde det gitt![]()
Hva??? Kan du det??Det kan jeg faktisk forestille meg!![]()
Haha...tror faktisk ikke mannen hadde holdt ut 10 minutter her engangHmm, sikker på det? Heheheneida
![]()
Kanskje jeg burde boikotte deg??Har skjønt det![]()
Det bør vi gjøre. Tenk om hun har diktet opp alt om seg selv? Tenk om det egentlig er en mann som er kjempegod i touchmetoden??Vi klager på henne
Jepp, det har hunForresten... Har vært borte en stund.. Har Mirell født??
Takk, skal gå inn og se om jeg finner denJa hun fikk en gutt. Ligger en trådpå generelt et sted
Må jo holde meg oppdatertDet må du vel ja
Ja, ikke sant... Vi har heldigvis litt kjønnsnøytralt, i hvert fall i babyklær da! Jo større han har blitt, jo mindre nøytralt egentlig. Og shopping er jo alltids gøy da.Fint med en av hver, men syns det er trist at mye av klærne etter kommende storesøster ikke skal bli brukt igjen av våre barnheldigvis har jeg en kollega som skal innom for å se på klærne neste uke. Så får noen brukt det
blir litt mer shopping da
![]()
Nei det skulle tatt seg utJa, kan ikke spise for ofte.
Haha, tror ikke så mange menn syns dette forumet er interessantHaha...tror faktisk ikke mannen hadde holdt ut 10 minutter her engang![]()
Oh det er litt skummelt å tenke påDet bør vi gjøre. Tenk om hun har diktet opp alt om seg selv? Tenk om det egentlig er en mann som er kjempegod i touchmetoden??