Yes selvsagt er jeg detDu er altfor kjapp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes selvsagt er jeg detDu er altfor kjapp![]()
Er sant det. Synes den er veldig god med hvit saus og ost på toppen daNavnet lasagne kommer av platene som brukes, man behøver ikke bestandig bruke den vanlige norske med ostesaus og kjøttsaus....
Ellers er det vel mulig å bytte ut melken med soyamelk eller kanskje kokosmelk![]()
Mhm noe så veldig også detEr full krig nå!!![]()
Blir spennende å se i morgen tidlig hvem av dere som lederHører du sier de, tipper du ligger der likevel
Du rekker vel litt skravling mellom kjeltringeneJeppda får dere se hvor mange kjeltringer vi fant
![]()
Da ender den fort som kveldsmat![]()
Har ikke smakt havremelk, men syns det høres blæ utEr sant det. Synes den er veldig god med hvit saus og ost på toppen da
Men må prøve ut flere alternativer. Har prøvd med havremelk, men det var ikke helt det store.
Det gjør du vel jaSå gøy..
Heier fra sidelinjen![]()
![]()
yes det blir detSå koselig da..
Ja, det går også. Har hatt det med meg som lunsj også jegDet hender og... Av og til er det faktisk frokost også![]()
Da skal jeg teste ut kokosmelk. Den har jeg stort sett brukt i smoothie og wok frem til nåHar ikke smakt havremelk, men syns det høres blæ ut
Har brukt en det kokosmelk når jeg lager indisk mat, tror det vil fungere..
Ute i fjorden herDet hørtes herlig ut
I havet?
Hvordan var temperaturen?Ute i fjorden her
altfor kaldt spør du megHvordan var temperaturen?
Forfriskende i det minste daaltfor kaldt spør du meg![]()
Når man bor i ikke-sikret-sommersol-del av landet, burde mann fått sydentur på blå resept!! Hadde vi ikke bodd på østlandet hadde vi garantert vært i syden hvert år...Ja, ei uke i hellas er vel gasnke solsikkert. jeg håper jeg får mannen med på slikt etterhvert...
Jeg og faktisk. Eller, la meg ikke ned for ryggen er plutselig helt klikk, men gikk laaaangt ut.Jg har kveldsbadet!