Skravletråd Juli.

Sitter og tenker litt på denne yrtefileen av lam..
Har egentlig ikke lyst på den entrecôten siden jeg skal langtidssteke en hel en i kveld hvor halvparten skal spises, og resten skal deles i tynne skiver til roastbiff...
Den minner meg på, jeg burde få laget noe remulade :rolleyes:
Da hadde jeg helt klart gått for lam i morgen :D

Får satse på det :)
Han holder seg helst i Norge?

Ja, han er ikke så glad i varme, også har vi to unger som ikke er spesielt vann-glade. (i tilegg drikker de ikke brus som det ofte er til maten slike steder, og spiser ikke chips, raringene. Men vi skulle nok overlevd)

Ja, han er ikke så glad i varme, også har vi to unger som ikke er spesielt vann-glade. (i tilegg drikker de ikke brus som det ofte er til maten slike steder, og spiser ikke chips, raringene. Men vi skulle nok overlevd)
Okei. Da skjønner jeg :)
Kan jo vurderes litt utenom sesong også? Vi har reist avgårde i høstferien noen ganger. Da er det ikke så varmt lengre :)

lasagne er godt ja.

Og fungerer varmet opp neste dag også det.

Jeg bare orker ikke lage den typen mat når det er sommer. Til høsten skal det absolutt inn i kostholdet vårt oftere enn det har vært, for det er jo GODT! Vi har liksom bare glemt det ut de siste årene
Når jeg ikke er i permisjon syns jeg det er perfekt til å ta med på jobben og ha til lunsj dagen etter :)

lasagne er godt ja.

Og fungerer varmet opp neste dag også det.

Jeg bare orker ikke lage den typen mat når det er sommer. Til høsten skal det absolutt inn i kostholdet vårt oftere enn det har vært, for det er jo GODT! Vi har liksom bare glemt det ut de siste årene
Jeg har ikke funnet noe godt alternativ når jeg ikke skal bruke melk. Derfor blir det bare hvis jeg og mannen skal spise og det er sjelden.

Jeg har ikke funnet noe godt alternativ når jeg ikke skal bruke melk. Derfor blir det bare hvis jeg og mannen skal spise og det er sjelden.
Navnet lasagne kommer av platene som brukes, man behøver ikke bestandig bruke den vanlige norske med ostesaus og kjøttsaus....

Ellers er det vel mulig å bytte ut melken med soyamelk eller kanskje kokosmelk :rolleyes:

Back
Topp