Lasagne er utrolig godt da
Det er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lasagne er utrolig godt da
Da hadde jeg helt klart gått for lam i morgenSitter og tenker litt på denne yrtefileen av lam..
Har egentlig ikke lyst på den entrecôten siden jeg skal langtidssteke en hel en i kveld hvor halvparten skal spises, og resten skal deles i tynne skiver til roastbiff...
Den minner meg på, jeg burde få laget noe remulade![]()
Ja, vi får alltid rester her ogsåJanamnam! Og like godt dagen etter
![]()
Får satse på det
Han holder seg helst i Norge?
Ja, vi får alltid rester her også
Om den ikke blir stående for lenge på kjøkkenbenken da![]()
lasagne er godt ja.Lasagne er utrolig godt da
Får spørre hva mannen ønsker...Da hadde jeg helt klart gått for lam i morgen![]()
Okei. Da skjønner jegJa, han er ikke så glad i varme, også har vi to unger som ikke er spesielt vann-glade. (i tilegg drikker de ikke brus som det ofte er til maten slike steder, og spiser ikke chips, raringene. Men vi skulle nok overlevd)
Da ender den fort som kveldsmatHehe, her er det en sånn typisk 2-dagers middaggreit å ikke la den stå for lenge ja
![]()
Når jeg ikke er i permisjon syns jeg det er perfekt til å ta med på jobben og ha til lunsj dagen etterlasagne er godt ja.
Og fungerer varmet opp neste dag også det.
Jeg bare orker ikke lage den typen mat når det er sommer. Til høsten skal det absolutt inn i kostholdet vårt oftere enn det har vært, for det er jo GODT! Vi har liksom bare glemt det ut de siste årene
Ja, du får gjøre detFår spørre hva mannen ønsker...
Jeg har ikke funnet noe godt alternativ når jeg ikke skal bruke melk. Derfor blir det bare hvis jeg og mannen skal spise og det er sjelden.lasagne er godt ja.
Og fungerer varmet opp neste dag også det.
Jeg bare orker ikke lage den typen mat når det er sommer. Til høsten skal det absolutt inn i kostholdet vårt oftere enn det har vært, for det er jo GODT! Vi har liksom bare glemt det ut de siste årene
Der er mye viktigere enn å være på nettVi er flinke som husker på sånt![]()
Har en misstanke om at han egentlig er strålende fornøyd bare det er jeg som lager denJa, du får gjøre det![]()
Jeg får besøkÅ?? Trenger ikke mannen jobbe allikevel?![]()
Da kan du nok gå for lammet daHar en misstanke om at han egentlig er strålende fornøyd bare det er jeg som lager den
Dersom jeg spør pleier han bare svare "det du har lyst på kjære"
Navnet lasagne kommer av platene som brukes, man behøver ikke bestandig bruke den vanlige norske med ostesaus og kjøttsaus....Jeg har ikke funnet noe godt alternativ når jeg ikke skal bruke melk. Derfor blir det bare hvis jeg og mannen skal spise og det er sjelden.
Han overlater det til megDa kan du nok gå for lammet da
Er han ikke så ivrig på matlaging selv?
Så koselig da..Jeg får besøk
Hører du sier de, tipper du ligger der likevelIkke så veldig lenge siden jeg skal på jobb![]()