Skravletråd Juli.

Tror ikke de kommer til å endre seg desverre:(
Så jeg kjøper ting til gutta nesten hver gang storesøster får noe...
Det skjønner jeg godt :)
Det hadde jeg også gjort.

Ikke vært mye badevær i år, men jeg håper enda det kommer:)

Det ser ikke sånn ut for de neste 10 dagene her, men de ombestemmer seg stadig, så vi får se. Etter de ca 10 dagene drar vi østover, så får vi se hvordan det er der ei uke eller to fr vi vender snuten hjemover igjen.

Noe sol må vi vel klare å oppdrive

Det ser ikke sånn ut for de neste 10 dagene her, men de ombestemmer seg stadig, så vi får se. Etter de ca 10 dagene drar vi østover, så får vi se hvordan det er der ei uke eller to fr vi vender snuten hjemover igjen.

Noe sol må vi vel klare å oppdrive
Vi får i alle fall sol når vi drar en uke til Hellas :)
Ellers tror jeg nok vi må forvente varierende vær der vi skal feriere i Norge. Håper vi får noen gode dager i alle fall :)

Vi får i alle fall sol når vi drar en uke til Hellas :)
Ellers tror jeg nok vi må forvente varierende vær der vi skal feriere i Norge. Håper vi får noen gode dager i alle fall :)

Ja, ei uke i hellas er vel gasnke solsikkert. jeg håper jeg får mannen med på slikt etterhvert...

Var ikke lite du hadde å velge mellom heller:p
Jeg ble mest fristet av lam eller entrecôte, men du må velge selv :)
Sitter og tenker litt på denne yrtefileen av lam..
Har egentlig ikke lyst på den entrecôten siden jeg skal langtidssteke en hel en i kveld hvor halvparten skal spises, og resten skal deles i tynne skiver til roastbiff...
Den minner meg på, jeg burde få laget noe remulade :rolleyes:

Ja, ei uke i hellas er vel gasnke solsikkert. jeg håper jeg får mannen med på slikt etterhvert...
Får satse på det :)
Han holder seg helst i Norge?

Back
Topp