Jeg har aldri ventet så lenge som i årDet er ikke verst, altsåfår vente til august, tror jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri ventet så lenge som i årDet er ikke verst, altsåfår vente til august, tror jeg
![]()
Trolig, hvis det er kumelk du (eller noen andre i familien) ikke skal ha.Bare bøffelmelk, ikke noe kumelk![]()
Skikkelig tøffing du daJeg har aldri ventet så lenge som i år
Men det er det nok noen steder nåSkikkelig tøffing du dajeg må ha minst 18 grader.
Er melkeprotein vi må unngå her, så jeg er litt usikker:/Trolig, hvis det er kumelk du (eller noen andre i familien) ikke skal ha.
Vet ikke er ikke her inne så mye akkurat nå.
Holder på å lage mat![]()
Har akkurat satt på en film nåMega Shark vs the titans eller noe.![]()
Har akkurat satt på en film nå![]()
Hva skal du se ?Har akkurat satt på en film nå![]()
Tror ikke dette er det store hellerLike greit å ikke se den jeg nevnte.Hva skal du se?
Har satt på its a girl boy thingHva skal du se ?
Tror ikke dette er det store heller
Its a girl boy thing![]()
Det er visst to rivaliserende tenåringer som bytter kroppHehe, hva handler den om da?
Den tror jeg ikke jeg har settHar satt på its a girl boy thing![]()
Samme her, men er KUmelkprotein jeg er testet på og fikk utslag på. Driver derfor nå og tester bøffel- og geitemelk. Foreløpig konklusjon er at hvertfall litt bøffel går braEr melkeprotein vi må unngå her, så jeg er litt usikker:/
Tror ikke det er mye å se daDen tror jeg ikke jeg har sett
er det ikke?Tror ikke det er mye å se da![]()
Mulig helt grei da, kanskje litt freaky friday. Bare sett 10 min enda.er det ikke?