Skravletråd juli 2016

Jeg skal aldri, aldri, aldri ha katt.

Det er det flere grunner til, jeg liker ikke katter og min sønn er allergisk.

Men denne her med.... Vel, meget høylytt brunst, kåt katt, bidrar ikke til å ønske meg å endre oppfatning....
Slitsomt med en høylydt katt :( vi har 2 men ingen av de bråker noe. Men de går ute da... Og er kastrert :)

Skal visst det i september (stipend...) jeg har vært fristet til å betale for å få det gjort på dagen hele uka. Særlig om natta)
Hoff, er det så mye bråk på den? :o jeg har aldri vært borti en kåt, ukastrert katt :/ har alltid tatt mine på 7-8 måneder

Mamma har en hund, den er mors lille baby, hun får sove i sengen med mamma, får ligge i sofaen, hunden er 6 år og har aldri i sitt hundeliv vært alene hjemme :p
Fort gjort at enkelte tar de veldig nært innpå :) blir deres lille baby.

Hehe, vært visst mange innlegg i sleng nå :P
Blir vel sånn når man dupper 2 timer også drikker kaffe kl 22-22:30 på kvelden ;) og ikke har vært inn på BV på nesten hele dagen :o
Men nå er det tid for å sove :) håper de fleste av dere allerede gjør det! :P

Er nok forskjellig fra område til område ja ;)
Er nok det ja. Heldig med der vi bor nå.
Sist var de utrolig gjerrige! Kunne vist ikke bytte ut en tørketrommel så var veldig vanskelig å få vasket klær

Blir det noe annet til middag regner jeg med? ;)
Tja ikke hørt noe mer så blir nok McDonald's imorgen.
Jaja er jo greit det også. Slipper å lage mat på en stund da ;) mannen skal lage mat lørdag og mandag (såpass mye at søndag og tirsdag blir rester)

Spurte de ikke skikkelig engang? :o
Buret katta har er sikkert bra nok! Trenger ikke dra inn i bilen ekstra mye allergen heller!
Hadde aldri trodd hun var såpass gammel! Og kan umulig være godt for katta å ha løpetid, høres jo gjerne ut som om noen prøver å drepe dem så desperate de blir :o
Vi får riste puta ekstra godt

Ikke spurt nei. Bare fastslått
Mannen var der ikke og jeg ble helt satt ut.

Allergien har hverken hun eller svigermor mye respekt for. Vi bare medisinerer...:-S

Hæ? Sa dem det? Bra de ikke har hund da :o (håper jeg virkelig)
Så snilt av dere å hjelpe til :)
Det er familiens hund, men kompisen til samboer som har den mest, og det skjønner jeg godt når foreldrene foreslår å sette hunden i bilen :o
Jeg hvisket til samboer "kanskje faren vil sitte i bilen med en pelsjakke på seg så kan han jo selv få kjenne på hvordan det er"

God morgen flotte damer og annet godtfolk... :D
Da var det snart helgen gitt...
:smiley-bounce016

Back
Topp