De er på ferieHar han noen venner i nærheten han kan sykle til da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er på ferieHar han noen venner i nærheten han kan sykle til da?![]()
Nei, heldigvis har mannen ferie denne ukaSå bra..
Håper ikke du er alene med barna nå om dagen
Ja det er jo typiskDe er på ferie
Sitter og veier for og imot her.Ja det er jo typisk![]()
Det hadde jeg lett droppet om jeg hadde vært alene med 3 småSitter og veier for og imot her.
Bjørneparken er fantastisk, men det er 2 timers kjøring hver vei![]()
Hvorfor???Det hadde jeg lett droppet om jeg hadde vært alene med 3 små![]()
Jippi, så koselig du fortsatt blir herF***
Jeg har gått over rundt tall, og jeg som hadde tenkt å forlate dere for resten av måneden![]()
For mine 3 kan ikke sitte 2 timer i bil uten å drepe hverandreHvorfor???
Brått så stod jeg på totalt 48.003 innleggJippi, så koselig du fortsatt blir her![]()
DS og DVD-spiller i bilenFor mine 3 kan ikke sitte 2 timer i bil uten å drepe hverandre
Og det sliter meg ut om jeg skal megle mellom dem samtidig som jeg kjører bil![]()
Hunderfossen i morgen. Hjemreise lørdag etter planen. Om mannen klarer stå mot presset. Mulig sen middag, men egentlig tenker jeg vi spiser middag der.Hjemreise i morgen?
Grillmat er best om sommeren!
Men får ty til det til nødsDet var dumt![]()
Siden strykejernet gikk gaikenHvorfor var du sur??![]()
Det er santDet er det bestemen mye kan løses med solhatt
![]()
Heldig jeg da. Mine kan syte litt på "hvor lenge er vi fremme?" (som jeg påpeker ikke er en hel setning. Det heter "hvor lenge er det til vi er fremme?") men de dreper hverandre ikkeFor mine 3 kan ikke sitte 2 timer i bil uten å drepe hverandre
Og det sliter meg ut om jeg skal megle mellom dem samtidig som jeg kjører bil![]()
Jeg ogJa. Men men vi er ikke så ofte der heller så går greit, ser bare på McDonald's som et sted som er greit når tid og energi ikke strekker seg til å lage middag![]()
Sovner ikke av seg selv i senga på dagtid. Men vi fikk trillevær, så sov en halvtime nå.Kjipt vær
Legge henne i senga inne eller kjøre bil?
Hu er 7,5 mnd så bæresele/sjal brukes ganske ofte. Godt tips btwKommer litt an på alderen, men hvis hun ikke er så gammel, og du har bæresele, så kom frøkna i selen og gå deg rundt i huset litt og synge litt nattasange. Gjør litt husarbeid samtidig - tørke støv, legge sammen klær.. Noe som ikke bråker så klart.![]()
Det var da ergeligBrått så stod jeg på totalt 48.003 innlegg![]()