Skravletråd juli 2016

Litt som her.
Med "gå utover ungene" mener jeg også at ikke bare tenker på små virtuelle dyr
Dyrene bryr jeg meg ikke om pr nå. Men noen stop. Mangel på baller er hovedsakelig greia.

Men ja. Tenke mer på ungene enn på virtuelle stop er viktig, og fokuset mitt. Enda mer i morgen, da skal vi i hunderfossen
Jeg skal bruke mobilen til å ta bilde av dem. Sikkert sjekke for stop eller pokemon når jeg ammer og når jeg står og venter på det toget for syvende gang. (de første tre går med på å få et bra bilde av dem. Og deretter vinke) de vender alltid tilbake til toget.
Men ellers ungene, ikke mobilen

Dyrene bryr jeg meg ikke om pr nå. Men noen stop. Mangel på baller er hovedsakelig greia.

Men ja. Tenke mer på ungene enn på virtuelle stop er viktig, og fokuset mitt. Enda mer i morgen, da skal vi i hunderfossen
Jeg tenker også mer på stop siden jeg har få baller, eldsten tenker på Pokemonene

Jeg tenker også mer på stop siden jeg har få baller, eldsten tenker på Pokemonene
Likt som her da.

Han er i ekstase etter at han fikk kaste en ball i går, og fanget en.
Jeg bør få nok baller til at mellomste også kan fange en, hun bommet i går og med 15 baller lot jeg henne ikke kaste ubegrenset mange. Så hun fanget ingen

Likt som her da.

Han er i ekstase etter at han fikk kaste en ball i går, og fanget en.
Jeg bør få nok baller til at mellomste også kan fange en, hun bommet i går og med 15 baller lot jeg henne ikke kaste ubegrenset mange. Så hun fanget ingen
Jeg tenker vi går rundt som vi skal først i dag, og mens de eldste løper rundt tar jeg en liten tur innom Pokestop i skjul når jeg har mulighet, og så tar vi en liten jakt like før vi går.
Har bare en 10-15 baller nå

Der var eldste på vei opp :)
Mine er oppe alle tre. Alle fire, mannen sin tur å stå opp i dag. Jeg skulle stå opp ni, men da kom han inn. Nå skal jeg stå opp. Planer for de neste dagene er lagt.

Og vi skal hjem i helga.
Selv om eldstemann og svigermor synes vi kan bli lenger, hun har ferie i tre uker til, (og i alle fall deler av den siste tilbringer hun hos oss!) og han har med 18 allergipiller (han vet ikke at jeg har et brett til i beredskap, så egentlig har han med 24)

Mine er oppe alle tre. Alle fire, mannen sin tur å stå opp i dag. Jeg skulle stå opp ni, men da kom han inn. Nå skal jeg stå opp. Planer for de neste dagene er lagt.

Og vi skal hjem i helga.
Selv om eldstemann og svigermor synes vi kan bli lenger, hun har ferie i tre uker til, (og i alle fall deler av den siste tilbringer hun hos oss!) og han har med 18 allergipiller (han vet ikke at jeg har et brett til i beredskap, så egentlig har han med 24)
Eldste er veldig B-menneske så dersom han ikke vekkes så sover han til 10-11..

Hyggelig å være på besøk, men alltid veldig deilig å komme hjem til egne ting, senger og rutiner også...

Og vi skal hjem i helga.
Han synes det er koselig hos farmor:-)

Vi har hatt en relativt rolig og normal dag, søster var innom en tur for å hente noe (hun har ferie med far) og min far var innom med gave. Så 1 pakke, bursdagssanger istedenfor de vanlige og kokoskrem med rørte jordbær til dessert var egentlig alt som var utenfor normalen i dag :p den store feiringen, er utsatt frem til søster kommer hjem fra far nemlig ;)
Kan være slitsomt likevel
Ah ja det er nok greit å ha med hennr

Må ha verdens kjedeligste lillesøster!
Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller :eek:
Ikke sikkert hun er der så ofte ;)

Eldste er veldig B-menneske så dersom han ikke vekkes så sover han til 10-11..

Hyggelig å være på besøk, men alltid veldig deilig å komme hjem til egne ting, senger og rutiner også...

Vi deler ei smal seng. 150 eller 120? Vi er tre. En i overkøya og en på en sofa. Alt på et rom på... Vel 10 kvadrat? Max?

Egen seng blir bra. Vår er vel 180.

Tror ikke det blir noen tur i dag, jeg :(
Måtte bare en liten tur på do og de eldste prøvde å drepe hverandre.
Nå er de sendt på hvert sitt rom for å rydde istedenfor

Back
Topp