Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ♡ ja hun er ganske kos.Håper alt er bra med degEr så skjønn hu jenta di
![]()
Koselig å høre ♡Vi savner deg også
Veldig koselig at du titter innom oss!
Skulle så gjerne gjort begge delerViktigere å nyte barselstiden enn å holde oss med selskap![]()
Alltid koselig når du stikker innom da![]()
Det går greit med ossTakkhvordan går det med dere?
Må innom nå og da uansett pg følge medMed en ny familiemedlem har man fort annet og tenke påslapp av fra bv og nyt
![]()
Så herlig! Han er sikkert i ferie modus, bare å nyte detGod morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!!hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår
![]()
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)
Håper det gikk greit!Skal sette meg ned nå å bytte skjerm på iphonen min. Here goes nothing.![]()
Syns ferie dager går fortere enn andre dagerNå nærmer ferien seg slutten. Eller, vi har en uke igjen, men bare to dager til hos mine foreldre.
HahaKan forte meg å sende henne idag lenge før gutta kommer hjem![]()
Så fint han har pynta
God formiddagGod morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!!hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår
![]()
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)
Alt må dessverre ende en gang...Nå nærmer ferien seg slutten. Eller, vi har en uke igjen, men bare to dager til hos mine foreldre.
Deilig med sol og besøkHar også strålende sol ❤
Idag kommer min yngste søster og skal være til mandagskal hente henne på stasjonen senere idag, og snuppa vet ikke om det så blir morsomt å hente henne i bhg kl 15
![]()
Takk ♡ ja hun er ganske kos.
Jepp.Va den inn i huset deres?![]()
De gjør det ! Hvordan er det med dere om dagen da?Syns ferie dager går fortere enn andre dager![]()
Vi har kosa oss! Derfor er det så kjipt at tida går altfor fort. Men skal tilbake om tre uker daAlt må dessverre ende en gang...
Håper dere har hatt en super ferie!
Aaah. Håper hun vil sove på dagtid snart daDet går greit med ossbaby E er ikke så glad i å sove på dagtid da, det er litt kjedelig, spesielt når jeg er fortsatt litt sliten men det går absolutt mye bedre
vi har tom trillet tur
![]()