Skravletråd juli 2016

Takk :) hvordan går det med dere?
Det går greit med oss :) baby E er ikke så glad i å sove på dagtid da, det er litt kjedelig, spesielt når jeg er fortsatt litt sliten men det går absolutt mye bedre :) vi har tom trillet tur :)

God morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!! :o hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår :D
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)
Så herlig! Han er sikkert i ferie modus, bare å nyte det ;)

God morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!! :o hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår :D
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)
God formiddag:D
Deilig å sove såpass lenge vil jeg tro!
Flink lillegutt du har da:D

Har også strålende sol ❤
Idag kommer min yngste søster og skal være til mandag :) skal hente henne på stasjonen senere idag, og snuppa vet ikke om det så blir morsomt å hente henne i bhg kl 15 ;)
Deilig med sol og besøk :) Hun blir sikkert kjempe glad :D Kose seg med tante ;)

Det går greit med oss :) baby E er ikke så glad i å sove på dagtid da, det er litt kjedelig, spesielt når jeg er fortsatt litt sliten men det går absolutt mye bedre :) vi har tom trillet tur :)
Aaah. Håper hun vil sove på dagtid snart da :) oii trilla tur også :o sprekt gjort ;) jeg var helt kake de første ukene husker jeg :p

Back
Topp