Skravletråd juli 2016

For å være hetl ærlig, jeg er IKKE et kattemenneske selv om det kan være koselig for kortere perioder..
(Og nå er jeg full av hår)
En ferie-herreløs katt som måtte finne på å rote seg inn til oss hadde blitt sendt sporenstreks rett ut igjen. Ikke snakk om å sove på meg, jeg liker ikke på noen måte katter.

Nå blir dette teoretisk da, det er bare én katt som forvillet seg inn fra verandaen vår like etter at vi flyttet inn, og jeg tror den spredde ryktet til resten. Rett innenfor den døra er plassen til hunden vår, nemlig.

Også har jeg en sønn som er allergisk mot katt så vi skal ikke ha slike i hus.

(og i våkne nattetimer med en baby som avslutter søvnen rundt 4.30 så har jeg fundert på om det virkelig er til hans beste å være to uker på ferie hos bestemor. Han elsker bestemor og trives veldig godt med dette. Men selv om han er godt medisinert i øyne, nese og pust så ser jeg. Og ikke minst hører jeg når jeg ligger våken på samme rom som han, at kroppen klør mye. Vurderer å øke dosen aerius , han har lov til det nemlig)

God morgen dere :) våkna før mann og barn idag.
Idag er det lille J sin bursdag :D tenk at min lille frøken er 1 år allerede :o

Nå skal jeg snart komme meg ut av senga og begynne med bursdagsforbredelser :)
God morgen :) Og gratulerer med dagen til lillejenta :) Håper dere får en fiin dag i parken :) (om dere fortsatt er der da)

God morgen :) Og gratulerer med dagen til lillejenta :) Håper dere får en fiin dag i parken :) (om dere fortsatt er der da)
Blir vist ikke park idag :( har for mye å gjøre hjemme :p får gjester i 15 tiden :o omg så skal jeg bake boller og en kake :p haha shit påtatt meg mye jobb nå.

Varmen skal vi ikke klage på:D
Deilig med sommer!
Det er det.

Bare litt håpløst å kombinere med baby.

De store ungene koser seg.
Mannen lider (takler dårlig over 22, raringen) i stillhet.

Og jeg elsker varmen.
Men det gjør ikke min halvt år gamle datter som jeg oppholder meg i skyggen med.

Om det er derfor vi startet dagen 4.30 vet jeg ikke, men dette blir en tung dag. Og varm.

Titter innom og sier hei igjen, her går dagene i ett og bv blir litt glemt. Savner dere alle, heldigvis har jeg noen av dere på face og insta så jeg får fulgt med dere ;)
Vi savner deg også❤️
Veldig koselig at du titter innom oss!

Back
Topp