Greit å dele... men her er det hans saker i garasjen. Om jeg rydder finner han ingentingHer deler vi på alt men det er uansett ikke vår garasje som ryddes nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å dele... men her er det hans saker i garasjen. Om jeg rydder finner han ingentingHer deler vi på alt men det er uansett ikke vår garasje som ryddes nå
Det er det. Fikk du gjort noe, eller slappet du bare av?Alltid nydelig![]()
Ja, er glad det gikk braJa, men det hørtes da veldig bra ut![]()
Hun kommer nok hoppende frem snartNoen som vet hvor vår kjære Kengu har tatt veien?
Hun kommer til å miste 2. plassen på listen i løpet av kvelden på grunn av sitt fravær..
Så koselig.Hei på dere
Vi har klart å holde N våken så hun sover på kvelden. Idag la hun seg 19:15 og håper hun sover gjennom natta!
Ellers var vi på lunsj hos mine besteforeldre og vi koset oss sånn![]()
Så da må jeg miste 2. plassenHun kommer nok hoppende frem snart![]()
Hihi... skravle humør denne mnd duSå da må jeg miste 2. plassen(
)
Altså har den ikke enda, men dersom hun ikke skriver før neste oppdatering så vil jeg ha den da
Dette var mannens første tur i dyreparkenhan var kjempe fornøyd. Tror dette blir en årlig tradisjon.
Ser den. Samme her. Og jenta er det ingen trilleturer med heller.
Så jeg er begynt å gå på fjellet![]()
Kanskje like greitNå har de spist den opp![]()
Kaster den utHar en sovende katt på fanget.
Hjelp hva gjør jeg nå?
Burde det siden jeg bør legge meg, men den er nå så søt ogsåKaster den ut![]()
Legger katten på siden av degHar en sovende katt på fanget.
Hjelp hva gjør jeg nå?
Er bare ett problem, jeg vet ikke hvilken katt det er.Legger katten på siden av deg![]()
Så nettopp innlegget ditt. Eieren er sikkert på ferie stakkar...Er bare ett problem, jeg vet ikke hvilken katt det er.
Du skjønner, vi har ikke katt den bare kom og la seg der...
Den skal få litt mer kos og så er det utSå nettopp innlegget ditt. Eieren er sikkert på ferie stakkar...
Vi har 6 små herDen skal få litt mer kos og så er det ut