Skravletråd juli 2016

1 av 3 i faresonen for hva? Å drepe sin mor??

Årh.. Prøver å legge en slagplan for å gå ned 6kg.. Så kommer jeg inn på pauserommet, og hva har vi der?? Jooooo, masse sjokolade!!
Jeg blir gal :o
Får hive deg på den pokemon trenden. Så blir det trimmings :p

Har også veldig mye å gjøre, men ingenting kommer til å bli gjort i kveld.
Sliten etter full dag på jobb og vang tur etterpå
Må nesten få tatt kjøkkenet, ble sen egyptisk middag og selvsagt masse oppvask etterpå typisk nok!
Og imorgen får vi besøk av min søster med samboer og hans datter så vil ikke bruke av tiden da til å vaske opp eventuelt resterende, selvom jeg egentlig uansett hadde fått litt panikk av å legge meg slik det ser ut nå :p

Må nesten få tatt kjøkkenet, ble sen egyptisk middag og selvsagt masse oppvask etterpå typisk nok!
Og imorgen får vi besøk av min søster med samboer og hans datter så vil ikke bruke av tiden da til å vaske opp eventuelt resterende, selvom jeg egentlig uansett hadde fått litt panikk av å legge meg slik det ser ut nå :p
Egyptisk mat, det tror jeg ikke jeg har smakt.
For meg føres det veldig spennende ut.
Hva er typisk egyptisk mat?

Egyptisk mat, det tror jeg ikke jeg har smakt.
For meg føres det veldig spennende ut.
Hva er typisk egyptisk mat?
Lagde dette idag, og ble mye arbeid enn tenkt pga kjøpte blader jeg ikke er vant til og som ikke blir kjøpt igjen ;)

1468956271249.jpg

Ellers er det pasta bachamel, mashi og noe vi kaller poteter og biff

1468956380959.jpg
Vi har uten erter da.

Dette er det jeg kan lage ihvertfall og som jeg føler ikke er for likt amerikansk eller tyrkisk mat ;)

Lagde dette idag, og ble mye arbeid enn tenkt pga kjøpte blader jeg ikke er vant til og som ikke blir kjøpt igjen ;)

Vis vedlegget 187814

Ellers er det pasta bachamel, mashi og noe vi kaller poteter og biff

Vis vedlegget 187815
Vi har uten erter da.

Dette er det jeg kan lage ihvertfall og som jeg føler ikke er for likt amerikansk eller tyrkisk mat ;)
Ser fantastisk ut :)

Back
Topp