Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt deilig også?Var fryktelig rart å komme hjem fra jobb til tomt hus![]()
Huff sittet for lenge på buss eller gått for langt?Au au bekkenet mitt..
Sliten er jeg
Utrolig dårlig plasserte artikler!
Lage mat, spise, ut på turFinner du noe som får tiden til å gå?
Og snart er det leggetidLage mat, spise, ut på tur
Ikke får om et par timer.Og snart er det leggetid![]()
Får hive deg på den pokemon trenden. Så blir det trimmingsÅrh.. Prøver å legge en slagplan for å gå ned 6kg.. Så kommer jeg inn på pauserommet, og hva har vi der?? Jooooo, masse sjokolade!!
Jeg blir gal![]()
Trøtt allerede jegIkke får om et par timer.
Nå slapper jeg av, gikk opp og ned på skogsveier og stier i 2 timer
Du ruger, selvfølgelig er du trøtt.Trøtt allerede jeg
Kan legge deg tidligere da![]()
Lett å si, ikke like lett å få gjortDu ruger, selvfølgelig er du trøtt.
Legg deg
Har også veldig mye å gjøre, men ingenting kommer til å bli gjort i kveld.Lett å si, ikke like lett å få gjort
Har masse som skulle hvert gjort hjemme og en mann som hjelper en kompis med matte![]()
Må nesten få tatt kjøkkenet, ble sen egyptisk middag og selvsagt masse oppvask etterpå typisk nok!Har også veldig mye å gjøre, men ingenting kommer til å bli gjort i kveld.
Sliten etter full dag på jobb og vang tur etterpå
Egyptisk mat, det tror jeg ikke jeg har smakt.Må nesten få tatt kjøkkenet, ble sen egyptisk middag og selvsagt masse oppvask etterpå typisk nok!
Og imorgen får vi besøk av min søster med samboer og hans datter så vil ikke bruke av tiden da til å vaske opp eventuelt resterende, selvom jeg egentlig uansett hadde fått litt panikk av å legge meg slik det ser ut nå![]()
Lagde dette idag, og ble mye arbeid enn tenkt pga kjøpte blader jeg ikke er vant til og som ikke blir kjøpt igjenEgyptisk mat, det tror jeg ikke jeg har smakt.
For meg føres det veldig spennende ut.
Hva er typisk egyptisk mat?

Ser fantastisk utLagde dette idag, og ble mye arbeid enn tenkt pga kjøpte blader jeg ikke er vant til og som ikke blir kjøpt igjen
Vis vedlegget 187814
Ellers er det pasta bachamel, mashi og noe vi kaller poteter og biff
Vis vedlegget 187815
Vi har uten erter da.
Dette er det jeg kan lage ihvertfall og som jeg føler ikke er for likt amerikansk eller tyrkisk mat![]()
Du må være sterk!Årh.. Prøver å legge en slagplan for å gå ned 6kg.. Så kommer jeg inn på pauserommet, og hva har vi der?? Jooooo, masse sjokolade!!
Jeg blir gal![]()