Og mannen tok bilen?Ja å da tok jeg og kb buss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og mannen tok bilen?Ja å da tok jeg og kb buss
Nettopp som herVar fryktelig rart å komme hjem fra jobb til tomt hus![]()
Men du pleier å gjøre det litt oftere enn meg.Nettopp som her
Uvant men veldig godt!
Er det, burde være det også så tidkrevende det gjerne er å lage samt all oppvasken etterpå, ikke har vi oppvaskmaskin hellerSer fantastisk ut![]()
Weee, så deiligNår man kommer hjem fra en varm dag i dyreparken og morfar har kjøpt badebasseng til frøkna![]()
God bedringAu au bekkenet mitt..
Sliten er jeg
Tror ikke jeg hadde klart meg uten oppvaskmaskin, jegEr det, burde være det også så tidkrevende det gjerne er å lage samt all oppvasken etterpå, ikke har vi oppvaskmaskin heller![]()
Haha, heldige med de
Ikke spesielt glad for at det ikke er plass til det her akkurat, hadde hvert mye lettere med oppvaskmaskin, men en dag får vi da det ogsåTror ikke jeg hadde klart meg uten oppvaskmaskin, jeg![]()
Mannen kom over denne for et par år siden og bare måtte ta et bildeHaha, heldige med de![]()
Jeg har gått tur, snakket i telefon, hengt opp klær, matet kattene, vannet blomster og betalt noen regningerStille her i dag
Hva gjør dere?
Slapper av og prøver å skrive ukesmenyJeg har gått tur, snakket i telefon, hengt opp klær, matet kattene, vannet blomster og betalt noen regninger
Hva gjør du?
Hehe, ja jeg har faktisk vært uten unger i 10 dager nå!Men du pleier å gjøre det litt oftere enn meg.
Akkurat nå bare slapper av og prøver å la være å høre etter ungene![]()
Huff daMannen kom over denne for et par år siden og bare måtte ta et bilde
![]()
Høres behagelig utSlapper av og prøver å skrive ukesmeny
Er bare 2 netter uten her.Hehe, ja jeg har faktisk vært uten unger i 10 dager nå!![]()
Regner med det blir på vei hjem fra jobb på torsdag..Høres behagelig ut
Hvilken dag handler du?
*Litt* uheldigHuff da![]()
Styrt for myeHuff sittet for lenge på buss eller gått for langt?
Ja ikke santUtrolig dårlig plasserte artikler!