Høres herlig ut med morgenturGod morgen fra hyttanettop gått en tur med lillemor. Så nå er det litt avslapping
![]()
Nyt dagen ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres herlig ut med morgenturGod morgen fra hyttanettop gått en tur med lillemor. Så nå er det litt avslapping
![]()
Ikke alltid like lett å bli likte våkne som de søte små noen gangerGod morgen alle blide damer
Morgenkos med lillegutt her. Han får alltid en liten stund på ipaden når vi står opp (så jeg får våkne), så nå sitter han og gjør "dot to dot", men jeg føler det er på tide med frokost nå!
![]()
Ja min lillebror jaÅh det blir stas!
Din lillebror eller?![]()
Det lover godtVåkna til SOL idag i hvert fall!![]()
Så bra!Sovet meg litt opp, er litt mer i balanse. Heldigvis
Men det er jo bra100% sykmeldt pga bekken og vonde kynnere. Skulle egentlig ikke ha ferie men jobbe frem til permisjon.
Blir en del nordmenn i feriene og da har jo det hvert en fordel med meg![]()
Vi er mange forskjellige nasjonaliteter der, norsk, polsk, rumensk, ungarsk, italiensk, egyptisk og selvsagt svensk![]()
Mannen tar for eksempel mesteparten av de arabisk talende for å gjøre det lettere for kunden![]()
Er det mulig!!!Overhørte en pappa si til sønnen sin "du må ikke løpe fra oss. Plutselig finner du oss ikke, og da må du finne nye foreldre"
jeg sendte pappan ett litt ondt blikk.
Ja jeg ble helt satt utEr det mulig!!!
Går vel ann å forklare det på en ordentlig måte!
Var det deilig?Her er det jobb idag
Og hjemme alene i kveld!
Vi skulle sjekke en flekk/klump i munnen til K. Legen her mente det kunne være ei bensyste men at den skulle ha forsvunnet igjen. Hatt den siden hun var 2 mnd. Ble henvist videre til barnelege på sykehus. Han mente det ikke var noe og tenke på, var helt normalt. Mulig det bare er en dobbleltann som ligger langt ute. Skulle ta kontakt om det begynte å plage henneVi tok oss ut på hytta idag(kjørte hjem for å vadke klær, dusje og hente hit meir ting igår)
Så har vi styra med å pakke opp alt for å så dra ut på båttur å se på et cruiseskip som passerte
Syns ikke vi har fått så mye gjort, men dagen har nå gått idag allikevel
Hva gjorde dere på sykehuset da?
Flink. Her er garasjen mannens område. Så det får han holde rent og ryddig selvRydder garasje
Tydeligvis mange som har andre planer enn å henge her!![]()
Vi skal besøke pappa og stemori morgen er det dyreparken som står for tur
![]()
Sitter og lurer på om Endomondo fungerer sammen med Pokemon GO siden begge bruker GPS'n....
Er dette et svar?Det hadde jo vært noe
Har du begynt å jakte?![]()
Flott planGodt med søstertid![]()
Ble bestemt på toppen at jeg og henne tar oss ei hotellhelg med konsert av sivert høyem i Tromsø i november. Lager en jentehelg av det. Kan knapt vente![]()
For en herlig natt daRolig og fredlig morgenstund med lillesøster.
De to eldste overnatter hos besten, så det er bare henne vi har hatt i natt. Og hun har sovet hele natten fra litt før åtte til litt over halv seks. Jeg har våknet et par ganger sånn da hun pleier å spise. Men hun sov. Hun har ei sånn natt innimellom.
Så spiste hun til 6.35 da.
Vi har kost og lekt litt mens vi ventet på at bestemor ble ferdig på badet og dro på jobb. Så nå sitter vi her og hun spreller naken. Mens vi venter de ti min etter kortison før fuktighetskrem.
Deilig kosestund