Skravletråd juli 2016

https://vetleskamp.com

dette er broren min. bloggen hans er ikke for sarte sjeler!
han fikk nok en gang forhåpning for en uke siden at sykehuset skal hjelpe han. igår så ville de nok engang legge han på psykiatrisk avdeling.... han har fra 3 psykologer at han er helt klar og frisk i hodet. men ahus gir seg ikke... siste 6 månendene har han kastet opp og hatt smerter i magen. viser seg at han har bakterier og infeksjon i tarmene..... det har gått snart 15 mnd siden han ble lam. det eneste helsevesenet har gjort med han er å legge han på sykehjem 24 år gammel :( det er skammelig.... han veier idag 47 kg og er 189 høy... han har blitt nektet mat når han har vært sulten.... det er ikke sånn liv man burde ha! han er for syk for rehab og var for frisk for sykehus. nå kan han få pustestopp eller hjertestans når som helst... det er helt grusomt.... lillebroren min<3

vet at noen her inne fulgte med når jeg oppdaterte om han så dette er en ny oppdatering

En lang dag med buss og sykehus. Mini har storkoset seg med bussjåføren. Nå er vi på hurtigruten på tur hjem :) hva gjør dere i dag da damer?
Vi tok oss ut på hytta idag :) (kjørte hjem for å vadke klær, dusje og hente hit meir ting igår)
Så har vi styra med å pakke opp alt for å så dra ut på båttur å se på et cruiseskip som passerte :P
Syns ikke vi har fått så mye gjort, men dagen har nå gått idag allikevel ;)
Hva gjorde dere på sykehuset da?

N sovnet klokken 20:00 sånn ca idag uten å sove på dagen, så da håper vi på at det snur snart :) jeg tenkte å sitte ute i stua med mannen idag sammen med lillegutt <3 må se PLL xD
ellers har vi planlagt litt til dåpen til lillegutt :) N har enda 2 uker ferie fra bhg :D er så heldig å skal møte bentleif i morgen og :D <3
Så artig :) har dere møtts før?
Får håpe hun sover bedre om hun slutter med duppene :) (regner med det er det dere har gjort?)

Så artig :) har dere møtts før?
Får håpe hun sover bedre om hun slutter med duppene :) (regner med det er det dere har gjort?)
Ja en gang og fått god kontakt :D ❤️ jepp :) men når hun starter i bhg så kommer hun til å sove der )

Er litt treg jeg, betydde "dessverre" at dere ER på samme plass (med litt glimt i øyet), eller ment du at det er synd at dere IKKE er det? :P
(Skylder på at jeg er svensk ;))
Vi er på samme plass ;)
Vil heller jobbe på det andre apoteket under samme kjede her da, men vi får se hva som skjer. Skal vel ikke jobbe på en stund nå og litt praktisk med der vi jobber i forhold til turister :)

Er det jeg også tenker:-). Veldig klar nå kjenner jeg. Mini kom 1 dag før termin så var egentlig litt forbedret på at denne ville komme enda litt tidligere men allikevel tett oppi termin. Så får se når ting skjer:-)
Kjenner jeg er sååå misunnelig på deg:D
Lykke til med det du skal igjennom!

N sovnet klokken 20:00 sånn ca idag uten å sove på dagen, så da håper vi på at det snur snart :) jeg tenkte å sitte ute i stua med mannen idag sammen med lillegutt <3 må se PLL xD
ellers har vi planlagt litt til dåpen til lillegutt :) N har enda 2 uker ferie fra bhg :D er så heldig å skal møte bentleif i morgen og :D <3
Så koselig å møte Bentleif igjen:D
Kos dere!

Back
Topp