Nei 2 dager til termin:-O. Venter spent på at riene skal starte nå jegSå spennendeikke lenge igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei 2 dager til termin:-O. Venter spent på at riene skal starte nå jegSå spennendeikke lenge igjen!
Det var tidligGod morgenble vekt 4:30 av en liten frøken som syns det var på tide å starte dagen
mor var ikke helt enig. Nå har vi akkurat satt oss i bilen, sørlandet here we come
![]()
Var litt kjiptSå vondt å høre![]()
9 t med bussAhadet må ta lang tid?
Tilslutt gjorde hun detSkjønte det etterhvert
Håper hun klarte å holde kjeft![]()
Hørten i grunn digg utGod morgen alle sammen! Håper dere har det fintvi nyter late dager hos foreldrene mine med barnevakt 24/7. Eneste jeg gjør er å amme
![]()
Relativt alrightGod morgen
Høres ut som en fantastisk ferie!
Så flott at det har gått et lys opp for ham!Vettu hva? Mannen hjelper til mye nå med husarbeid. Lurer på om han skjønte alvoret når jeg sa at han skuffet meghan har til og med kjøpt ting vi trenger uten å spørre hvorfor han må det
Det skjønner jeg du erNei 2 dager til termin:-O. Venter spent på at riene skal starte nå jeg. Veldig klar for å bli ferdig
![]()
Vært fantastisk vær idagRelativt alrighti dag har vi også hatt helt nydelig vær.
Er det jeg også tenkerDet skjønner jeg du er
Uansett ikke mange dagene igjen! Tipper det skjer noe i natt eller morgen natt jeg![]()
Hvor lenge har du ferie da?Veksler mellom regn og overskyet hele dageneikke noe ferievær nei
10 kmBle det lang tur?
Var bare meg og søsteren minSå gøyhele familien?
Så spennendeDa har jeg vært på siste kontroll hos jm før termin og det er veldig modent og 3cm åpning ca allerede. Så var det bare å vente på riene da![]()
Alt for tidligDet var tidlig
spennendeNei 2 dager til termin:-O. Venter spent på at riene skal starte nå jeg. Veldig klar for å bli ferdig
![]()