Bra det daIkke helt topp, men mye bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det daIkke helt topp, men mye bedre
Haha nei hun sovna 7:30ish da hadde vi satt oss i bilen. Nå er hun våkenGod morgen
Hjelpes så tidlig?!sovnet hun ikke igjen?
God tur til det blide sørland![]()
Bra hun fikk seg en god duppHaha nei hun sovna 7:30ish da hadde vi satt oss i bilen. Nå er hun våkensov fra Nittedal-tønsberg
![]()
Takk takknå har vi hatt et stopp og skal cruise videre
![]()
Godt hun sov litt daHaha nei hun sovna 7:30ish da hadde vi satt oss i bilen. Nå er hun våkensov fra Nittedal-tønsberg
![]()
Takk takknå har vi hatt et stopp og skal cruise videre
![]()
Er litt treg jeg, betydde "dessverre" at dere ER på samme plass (med litt glimt i øyet), eller ment du at det er synd at dere IKKE er det?Dessverre, praktisk på noen områder da![]()
Men jeg er timanställd og han er fast da, jeg er også nettopp ferdig med utdannelse som apotektekniker da![]()
Håper dere er heldigere i kveldVi gikk glipp av cruiseskipet som vi skulle se når det passera ved hytta på tur inn til Namsos, men nå er vi endelig på vei tilbake til hytta med FULLPAKKET bil![]()
Var godt å få dusje i går og handle idag dahåper på å få se skipet når det drar i kveld isteden
![]()
Hei på duHei hå! Titter innom fra jobb igjen![]()
Hei på du
Titter innom fra jobb jeg også
Stille her idag...
Ja. Håper den passer når det blir kjøligere jaJo, men den er til din.
Jeg snakker om den genseren jeg strikket til U i våres...
Han tar det ut i friDet skjønner jeg godt.
Blir vel grei lønning da?
Takk. Den ble super søt påSå fin bukse
Tydeligvis mange som har andre planer enn å henge her!Går det fint på jobb?
Ja, er visst det.. Feriemodus kanskje![]()
Så spennendeDa har jeg vært på siste kontroll hos jm før termin og det er veldig modent og 3cm åpning ca allerede. Så var det bare å vente på riene da![]()
Her er det jobb idagEn lang dag med buss og sykehus. Mini har storkoset seg med bussjåføren. Nå er vi på hurtigruten på tur hjemhva gjør dere i dag da damer?
Vettu hva? Mannen hjelper til mye nå med husarbeid. Lurer på om han skjønte alvoret når jeg sa at han skuffet megKoselig at du hilser på
Fått gjort masse husarbeid i helga jeg![]()
Vi skal besøke pappa og stemorGodt hun sov litt da
Hva skal dere til sørlandet å gjøre da?![]()