Skravletråd juli 2016

God morgen:D
Hjelpes så tidlig?!:eek: sovnet hun ikke igjen?
God tur til det blide sørland:D
Haha nei hun sovna 7:30ish da hadde vi satt oss i bilen. Nå er hun våken :) sov fra Nittedal-tønsberg :D

Takk takk :) nå har vi hatt et stopp og skal cruise videre :)

Vi gikk glipp av cruiseskipet som vi skulle se når det passera ved hytta på tur inn til Namsos, men nå er vi endelig på vei tilbake til hytta med FULLPAKKET bil :P
Var godt å få dusje i går og handle idag da :) håper på å få se skipet når det drar i kveld isteden :)

Dessverre, praktisk på noen områder da ;)
Men jeg er timanställd og han er fast da, jeg er også nettopp ferdig med utdannelse som apotektekniker da ;)
Er litt treg jeg, betydde "dessverre" at dere ER på samme plass (med litt glimt i øyet), eller ment du at det er synd at dere IKKE er det? :P
(Skylder på at jeg er svensk ;))

Vi gikk glipp av cruiseskipet som vi skulle se når det passera ved hytta på tur inn til Namsos, men nå er vi endelig på vei tilbake til hytta med FULLPAKKET bil :P
Var godt å få dusje i går og handle idag da :) håper på å få se skipet når det drar i kveld isteden :)
Håper dere er heldigere i kveld:D
Kos dere videre på hytta!

En lang dag med buss og sykehus. Mini har storkoset seg med bussjåføren. Nå er vi på hurtigruten på tur hjem :) hva gjør dere i dag da damer?

Koselig at du hilser på:D
Fått gjort masse husarbeid i helga jeg:P
Vettu hva? Mannen hjelper til mye nå med husarbeid. Lurer på om han skjønte alvoret når jeg sa at han skuffet meg :p han har til og med kjøpt ting vi trenger uten å spørre hvorfor han må det

Back
Topp