Skravletråd juli 2016

God morgen :) ble vekt 4:30 av en liten frøken som syns det var på tide å starte dagen :p mor var ikke helt enig. Nå har vi akkurat satt oss i bilen, sørlandet here we come :)

God kveld :) titter innom en halvtimes tid før amming og natta :)

Her går dagene så rekker ikke alt :p pluss storesøster som har litt rar søvnrutine om dagen ...

Hva har dere gjort i helgen? :)
Vært ute på tur og tatt det med ro vi :D
Koselig at du hilser på:D
Fått gjort masse husarbeid i helga jeg:P

God morgen alle sammen! Håper dere har det fint:) vi nyter late dager hos foreldrene mine med barnevakt 24/7. Eneste jeg gjør er å amme:P

God morgen :) ble vekt 4:30 av en liten frøken som syns det var på tide å starte dagen :p mor var ikke helt enig. Nå har vi akkurat satt oss i bilen, sørlandet here we come :)
Kjekt å få litt ut av dagen da:o god tur til Sørlandet:)

:o må dere ta morgen så tidlig og eller går det å få henne til å sovne igjen? Men klart, dere fikk kjøre veldig tidlig isteden :D god tur!

Kjekt å få litt ut av dagen da:o god tur til Sørlandet:)
ja vi har kommet ett stykke allerede, hun sovna etter 10 min :p sover fortsatt :D
:o må dere ta morgen så tidlig og eller går det å få henne til å sovne igjen? Men klart, dere fikk kjøre veldig tidlig isteden :D god tur!
har blitt vant til det :p når for ett halvt år siden så gikk det, da var hun ikke så mobil :p men nå derimot, litt værre :p klarte å holde henne i senga i 30 min :p så måtte vi bare stå opp :p

God morgen:D
Hjelpes så tidlig?!:eek: sovnet hun ikke igjen?
God tur til det blide sørland:D

Back
Topp