Gah!du får håpe hu dekker av utmatting snart
![]()
Ja han kom rett innVirkelig..
Hørte KB hva de sa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gah!du får håpe hu dekker av utmatting snart
![]()
Ja han kom rett innVirkelig..
Hørte KB hva de sa?
Til SunnmøreTa buss hvor?![]()
Var på bussen og hun bak pratetHvor er du og hvem prater?![]()
Fikk du gjort alt du skulle?God morgen jenter
Her er planen og vaske vinduene i 1.etasje idag, vaske litt klær, sortere papirer på hjemmekontoret mitt, gå tur og motta besøk i kveld
Hva skal dere?
Det gjorde jeg ikkeÅja, jeg trodde du sto ved siden av de når de sa det :/
Så fin bukseFerdig med buksa i går kveld. EndeligVis vedlegget 187538
Å gratulerer med tvillingerVis vedlegget 187385
Jeg er i sjokk !!!
Ble det lang tur?Ble fjelltur med søsteren min sponant idag. Herlignå skal den stive og støle kroppen hoppe i en varm dusj
![]()
TreneMannen tar og stikker av med alle barna tirsdag - torsdag.
Hjelp hvor skal jeg gjøre av meg selv på ettermiddagen???
Skal jobbe på dagen
God kveld hopeGod kveld![]()
Trening blir det helt sikkert noe avTrene
Egenpleie
Er godt mulig vi har hatt det og da, bare ikke merka av detIfølge den samme Nhi.no som er en troverdig og seriøs kilde har egentlig så godt som alle den før de er tre år. Men prikkene kan være så svake at man ikke legger merke til dem. (og da et det jo bare feber liksom, og DET har jo alle hatt)
Det må de ha vært på mine to eldste da. For jeg husker slett ikke at noen av dem har hatt den.
Veksler mellom regn og overskyet hele dageneDet var fantastisk! Nei, regn for det meste her og 12 grader
Enn der?
Da har du å holde på med når mann og barn stikker avEtter 2,5 ukers pause har jeg funnet frem strikketøyet mitt igjen![]()
God kveld og god nattGod kveld![]()
Jobber han og på apotek? Er dere på samme plass?Det vil jeg tro.
Veldig glad for at mannen jobber på apotek! Greit å slippe søndags jobbing for eksempel
Dessverre, praktisk på noen områder daJobber han og på apotek? Er dere på samme plass?![]()