Så braDen er over nå. Ifølge nhi.no![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDen er over nå. Ifølge nhi.no![]()
Det blir sikkert godt med dusj da ja! Har dere fint vær?Ble fjelltur med søsteren min sponant idag. Herlignå skal den stive og støle kroppen hoppe i en varm dusj
![]()
Hun takler ikke feber så godt. Aldri hatt 40 i feber heller. Så glad det er overSå bra![]()
Det var fantastisk! Nei, regn for det meste her og 12 graderDet blir sikkert godt med dusj da ja! Har dere fint vær?![]()
Ifølge den samme Nhi.no som er en troverdig og seriøs kilde har egentlig så godt som alle den før de er tre år. Men prikkene kan være så svake at man ikke legger merke til dem. (og da et det jo bare feber liksom, og DET har jo alle hatt)Ok! Vi har aldri hatt den, så jeg vet ikke hva det er. Er den "over" nå da![]()
Høres ut som deilige late dagerRolig her idag
Er riktig drittvær til oss idag, så vi har mest vært inn i hytta og spilt spill og plukka sammen. Nå har vi tatt oss fra øya og sitter i bilen på tur hjem. Blir godt å vask opp litt klær (lillegutt holder på å slutte med bleie!) og ta en lang varm dusj
Så imorgen handler vi mat og far tilbake til kattene som fortsatt er på hyttadeilig med sommer og ferie, selvom det er dårlig vær
![]()
Så gøyBle fjelltur med søsteren min sponant idag. Herlignå skal den stive og støle kroppen hoppe i en varm dusj
![]()
Sliten idag?Liten trøtt gutt som virkelig maste om å få lov til å legge seg...
Lille U sover allerede
Sov litt kort i formiddag så han ble trøtt litt tidligere.Sliten idag?![]()
Den ble veldig fin på ogsåDen va søt!![]()
Ja. Er fra jentestrikk heftetEr det klompelompe?
Ja. Ungene syntest det var stor stasSå kjekt![]()
Vi har koset oss masse. Nå håper jeg å få de i seng straksKos deg med barna![]()
Så braJa. Ungene syntest det var stor stas
Har begynt på nytt prosjekt herEtter 2,5 ukers pause har jeg funnet frem strikketøyet mitt igjen![]()
Hva strikker du nå?Har begynt på nytt prosjekt her![]()