Ooh, så deiligMannen tar og stikker av med alle barna tirsdag - torsdag.
Hjelp hvor skal jeg gjøre av meg selv på ettermiddagen???
Skal jobbe på dagen
Gjør akkurat hva du vil!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh, så deiligMannen tar og stikker av med alle barna tirsdag - torsdag.
Hjelp hvor skal jeg gjøre av meg selv på ettermiddagen???
Skal jobbe på dagen
Håper du er i bedre form idagSov litt kort i formiddag så han ble trøtt litt tidligere.
Jeg er ganske sliten etter turen og migrenen og var ganske glad for det
God morgenGod kveld![]()
Ja, det deiligSå det er derfor du tar vinduer osv idag altså for å ha et helt rent hus du kan nyte alene?![]()
Så vondt å høreJa han kom rett inn
AhaTil Sunnmøre
Skjønte det etterhvertVar på bussen og hun bak pratet
Koselig at du hilser påGod kveldtitter innom en halvtimes tid før amming og natta
![]()
Her går dagene så rekker ikke altpluss storesøster som har litt rar søvnrutine om dagen ...
Hva har dere gjort i helgen?![]()
Vært ute på tur og tatt det med ro vi![]()
Kjekt å få litt ut av dagen daGod morgenble vekt 4:30 av en liten frøken som syns det var på tide å starte dagen
mor var ikke helt enig. Nå har vi akkurat satt oss i bilen, sørlandet here we come
![]()
God morgenble vekt 4:30 av en liten frøken som syns det var på tide å starte dagen
mor var ikke helt enig. Nå har vi akkurat satt oss i bilen, sørlandet here we come
![]()
Ikke helt topp, men mye bedreHåper du er i bedre form idag![]()
ja vi har kommet ett stykke allerede, hun sovna etter 10 minKjekt å få litt ut av dagen dagod tur til Sørlandet
![]()
har blitt vant til detmå dere ta morgen så tidlig og eller går det å få henne til å sovne igjen? Men klart, dere fikk kjøre veldig tidlig isteden
god tur!
Jepp, i mål med altFikk du gjort alt du skulle?
Håper du har sovet godt i nattGod kveld
På vei i seng. 1.5 t med søvn forrige natt ,det er litt lite
Og god morgen igjenGod natt alle sammen
God morgenGod morgenble vekt 4:30 av en liten frøken som syns det var på tide å starte dagen
![]()
Åh det er deiligGod morgen alle sammen! Håper dere har det fintvi nyter late dager hos foreldrene mine med barnevakt 24/7. Eneste jeg gjør er å amme
![]()
God morgenGod morgen alle sammen! Håper dere har det fintvi nyter late dager hos foreldrene mine med barnevakt 24/7. Eneste jeg gjør er å amme
![]()