Skravletråd juli 2016

https://vetleskamp.com

dette er broren min. bloggen hans er ikke for sarte sjeler!
han fikk nok en gang forhåpning for en uke siden at sykehuset skal hjelpe han. igår så ville de nok engang legge han på psykiatrisk avdeling.... han har fra 3 psykologer at han er helt klar og frisk i hodet. men ahus gir seg ikke... siste 6 månendene har han kastet opp og hatt smerter i magen. viser seg at han har bakterier og infeksjon i tarmene..... det har gått snart 15 mnd siden han ble lam. det eneste helsevesenet har gjort med han er å legge han på sykehjem 24 år gammel :( det er skammelig.... han veier idag 47 kg og er 189 høy... han har blitt nektet mat når han har vært sulten.... det er ikke sånn liv man burde ha! han er for syk for rehab og var for frisk for sykehus. nå kan han få pustestopp eller hjertestans når som helst... det er helt grusomt.... lillebroren min<3

vet at noen her inne fulgte med når jeg oppdaterte om han så dette er en ny oppdatering
Håper han snart får den hjelpen han fortjener❤️
Skal lese bloggen når jeg er ferdig på jobb:)

Rolig og fredlig morgenstund med lillesøster.

De to eldste overnatter hos besten, så det er bare henne vi har hatt i natt. Og hun har sovet hele natten fra litt før åtte til litt over halv seks. Jeg har våknet et par ganger sånn da hun pleier å spise. Men hun sov. Hun har ei sånn natt innimellom.

Så spiste hun til 6.35 da.

Vi har kost og lekt litt mens vi ventet på at bestemor ble ferdig på badet og dro på jobb. Så nå sitter vi her og hun spreller naken. Mens vi venter de ti min etter kortison før fuktighetskrem.

Deilig kosestund

God morgen :)
Deilig med morgentur da :)

Vi skal straks avgårde til dyreparken :D har til og med fått med lillebror på turen.
Ja veldig :) men hun har sluttet å sovne i vognen av seg selv ! Så må
Gå tur, men da får man bevegd seg Vertfall. God tur

Vi er på samme plass ;)
Vil heller jobbe på det andre apoteket under samme kjede her da, men vi får se hva som skjer. Skal vel ikke jobbe på en stund nå og litt praktisk med der vi jobber i forhold til turister :)
Du er helt sykemeldt nå pga bekkenet eller har du ferie kanskje?
Blir nok mye folk i ferietider, og mange av de snakker dårlig engelsk og tar dere for doktorer ;) så godt å ikke være der jan jeg tru!

De to eldste overnatter hos besten, så det er bare henne vi har hatt i natt. Og hun har sovet hele natten fra litt før åtte til litt over halv seks. Jeg har våknet et par ganger sånn da hun pleier å spise. Men hun sov. Hun har ei sånn natt innimellom.

Vi har kost og lekt litt mens vi ventet på at bestemor ble ferdig på badet og dro på jobb. Så nå sitter vi her og hun spreller naken. Mens vi venter de ti min etter kortison før fuktighetskrem.

Deilig kosestund
Så koselig morgen :)
Håper du har fått sovet opp deg litt nå fra reisedagen.

God morgen alle blide damer :)
Morgenkos med lillegutt her. Han får alltid en liten stund på ipaden når vi står opp (så jeg får våkne :P), så nå sitter han og gjør "dot to dot", men jeg føler det er på tide med frokost nå! :)

Ja veldig :) men hun har sluttet å sovne i vognen av seg selv ! Så må
Gå tur, men da får man bevegd seg Vertfall. God tur
Aaah! Min er heller ikke så glad i vogna :p ikke den lille vogna :p

Hoho mannen og lillebror sitter å diskuter om det er pokemon der :p

Deilig kosestund
Høres herlig ut ❤

Du er helt sykemeldt nå pga bekkenet eller har du ferie kanskje?
Blir nok mye folk i ferietider, og mange av de snakker dårlig engelsk og tar dere for doktorer ;) så godt å ikke være der jan jeg tru!
100% sykmeldt pga bekken og vonde kynnere. Skulle egentlig ikke ha ferie men jobbe frem til permisjon.

Blir en del nordmenn i feriene og da har jo det hvert en fordel med meg ;)
Vi er mange forskjellige nasjonaliteter der, norsk, polsk, rumensk, ungarsk, italiensk, egyptisk og selvsagt svensk ;)
Mannen tar for eksempel mesteparten av de arabisk talende for å gjøre det lettere for kunden :)

Back
Topp