Hvordan går strikkingen? Du ble ferdig med buksene?Jeg kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---ooo---ooo---
--ooo---ooo--
-ooo---ooo-
ooo---ooo
oo---oo
o---o
---
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går strikkingen? Du ble ferdig med buksene?Jeg kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---ooo---ooo---
--ooo---ooo--
-ooo---ooo-
ooo---ooo
oo---oo
o---o
---
-
For lenge sidenHvordan går strikkingen? Du ble ferdig med buksene?
Håper du får tatt igjen litt i ferienLitt lite søvn .en mer enn de få timene dagen før
Mannen er vel hjemme og kan hjelpe deg??Akkurat nå hater jeg å dra på ferie
Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.
Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.
Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
Jada. Det er han. Akkurat nå på butikken med yngste mens jeg har vært på biblioteket med de eldste.Mannen er vel hjemme og kan hjelpe deg??![]()
Utrykket er gammelt, men i normal bruk.Hehe, det der så no skikkelig "gammelt" utmen jeg skjønner poenget!
Hvordan går det med dattra di?
Senk skuldrene! At huset ikke er helt tipp topp går braAkkurat nå hater jeg å dra på ferie
Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.
Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.
Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
God ettermiddagGod dag
Håpet alle får en fin dag
Her er det mye på planen i dag..
Pakke
Hente to pakker
Sende to pakker
Tur til Hadeland glassverk
Kjøpe gave til mamma
Vaske klær
Levere hund tilbake
Det gjør de sikkertOii oii ikke værstså hyggelig. Håper vi får en barnefri kveld i løpet av uka vi er på sørlandet. Krysserfingerne for at min gamle far og stemor orker en kveld
![]()
Godt å høreJoa ble litt søvn og bekkenet er ihvertfall bedre idag![]()
Huset vårt er aldri tipp topp. Det er kaos. Sånn at jeg ikke føler jeg kan be noen vanne blomstene mine. Ikke naboen i alle fall. Min bror, men han er også borte.Senk skuldrene! At huset ikke er helt tipp topp går brahvilket behov har dere når det gjelder vogn? Sovevogn eller sitte og se seg rundt vogn?
Så kjiptIrritert på familien min nå.
Jeg skulle bare et lite ærend ut.
I mellomtiden skulle mannen gjøre klar ungene og seg selv slik at vi kunne dra med en gang jeg kom hjem, men er de klare, langt i fra...
Ingenting er på stell og jeg som hadde gledet meg til å besøke norsk folkemuseum
Siste dag hvor vi har ferie sammen
Var ikke du på glassverket i dag?Hjemom en liten tur
Vi har vært drr joVar ikke du på glassverket i dag?
Fant du noe fint?Vi har vært drr jo![]()
Ingenting faktiskFant du noe fint?
Hadde egentlig mest lyst til å dra dit i dag selv![]()
Ok, jeg fant en fantastisk vase det i fjor som jeg var virkelig glad i.Ingenting faktisk
Kjøpte kun en flaske saft
Hvilken vase var det?Ok, jeg fant en fantastisk vase det i fjor som jeg var virkelig glad i.
Dessverre så syntes U at blomsten jeg hadde oppi var veldig fine og ville studere dem litt nærmere...
Hadde lyst til å se etter en ny, lik
En slik en, jeg kan få tak i den men til fullpris koster den rundt kr 850,-, jeg betalte under det halve...Hvilken vase var det?