Skravletråd juli 2016

Det er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag:)
Så godt at hun er frisk igjen og leker :D

Er ikke alltid gubben orker svare "tar det senere" vi har stort sett mobilen på lydløs :p men når gubben ikke ringer opp igjen tar det av hos svigers "har han bytta nr?"

Hehe! Lydløs mobil er gull :p min har vært på lydløs konstant i over ett år..

Irritert på familien min nå.
Jeg skulle bare et lite ærend ut.
I mellomtiden skulle mannen gjøre klar ungene og seg selv slik at vi kunne dra med en gang jeg kom hjem, men er de klare, langt i fra...
Ingenting er på stell og jeg som hadde gledet meg til å besøke norsk folkemuseum :(
Siste dag hvor vi har ferie sammen

Irritert på familien min nå.
Jeg skulle bare et lite ærend ut.
I mellomtiden skulle mannen gjøre klar ungene og seg selv slik at vi kunne dra med en gang jeg kom hjem, men er de klare, langt i fra...
Ingenting er på stell og jeg som hadde gledet meg til å besøke norsk folkemuseum :(
Siste dag hvor vi har ferie sammen
Så irriterende!!

Akkurat nå hater jeg å dra på ferie

Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.

Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.

Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
Kaffi hos naboen overstått.
Plan endret, dvs fått vite om mannens plan. Biblioteket levere bøker og låne lydbøker til turen!

Så det skal jeg dra dem med meg på nå
Etterpå må jeg komme meg videre med pakking og få mannen til å feste hundeburet og se hvilken vogn vi får plass til, antar trilla så da må han finne den! Vi dro med den (zapp xtra, så den er vendt mot meg med liggende baby) med mellomste da hun var 5 mnd og jeg skjønner ille hvordan det gikk, jeg vil ha lille babyen min i vogn!!!

Blæ

Det blir sikkert en fin ferie tilslutt

Back
Topp