Syns nesten han burde tatt syktbarn-dag når du har nok med å rugeHan var ikke kommet hjem fra jobb men kom inn dørene akkurat idet mini sovnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns nesten han burde tatt syktbarn-dag når du har nok med å rugeHan var ikke kommet hjem fra jobb men kom inn dørene akkurat idet mini sovnet![]()
Det er tre forskjellige tuper årskort, vi har det største som koster kr 749,- per person.
De andre har begrensninger..
Det kommer helt an på hvor høy OJ er.
Sjekk høydeguiden her
http://nyhet2016.tusenfryd.no/wp-co...-web.pdf?_ga=1.80621271.1768303286.1459592951
Det er braDet var det men nå er feberen helt borte.
Takk fir detGod tuuur![]()
Det var det jaDet er jo plagsomt![]()
Å nei så kjedeligFikk innvilget billån idag. Ringer på en bil jeg har drømt etter umiddelbart etter.
Den ble solgt et par timer før![]()
God kveld til deg også.God kveld!![]()
god ferieGod kveldsommerferie !!!!! Sitter barnevakt hos et vennepar og slapper Max av med magic mike
![]()
Så deilug daJa.
Og jenta pludrer og spreller igjen![]()
Hvilken bil da?Fikk innvilget billån idag. Ringer på en bil jeg har drømt etter umiddelbart etter.
Den ble solgt et par timer før![]()
God kveld thereseGod kveld!![]()
hei søtaGod kveld!![]()
Takk takk, det blir digggod ferie
Så deilug da
Så utrolig deiligDet var helt fantastisk, jeg hadde ikke egentlig tenkt over det før hun plutselig dro en klut over ansiktet og venter på at jeg skulle si "borte borte, hvor er Ingrid?" så hun kunne ta den bort og jeg si "titt titt, der var du jo!" Å se henne studere hendene sine, finne tærene, rulle over på siden og pirke på dusjen (hun river av ene plata på sokkelen. Støtt og stadig) "heeeeeeya" og "yyyyyyyaaaa" og andre lyder. Ja, det er deilig. Prikkete som bare det, men frisk igjen. Selv om prikkene er mer synlige i kveld, jeg tok nye bilder med og uten blits/lys fra mobilen, sammenlignet med de fra samme situasjon i morges var det tydeligere. Selv om altså bilder tatt på badet under dårlgie lysforhold ikke er de beste på å vise prikker.
Men det er bare prikker. Hun oppfører seg frisk![]()
Håper de har kost seg kjempe masseHjemme med de to yngste i dag mens mannen og eldste er på Tusenfryd...