Så godt at hun er frisk igjen og lekerDet er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt at hun er frisk igjen og lekerDet er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Hehe får du låne såpass da?De har samme modell med mer utstyr til 20.000 mer. Vurderer den![]()
Jaa.. Det var en volvo v60Så kjedelighva slags bil var det?
Jaa det er detSå bra at hun er frisk![]()
Er noe rart når de går flere dager hvor ingen leker eller noen som helst er interessant. Så godt å se de lekerHerlig. Vår går jo ikke, men leker i alle fall!
Vurderer en litt dyrere. Men samme modell. Mer utstyrt. 1Av skjønner
hei søta
Takk takk, det blir digg
God kveld therese
God kveld til deg også.
Jeg har akkurat kommet tilbake fra tur.
Hva gjør du i kveld?
Er ikke alltid gubben orker svare "tar det senere" vi har stort sett mobilen på lydløsmen når gubben ikke ringer opp igjen tar det av hos svigers "har han bytta nr?"
4,9 kmDet ble ikke mye til skravling igår.. Lille F tulla masse..så jeg ble sittende med han nesten hele kvelden
Var du på lang tur?![]()
Haha min er det ganske ofteHehe! Lydløs mobil er gullmin har vært på lydløs konstant i over ett år..
Så irriterende!!Irritert på familien min nå.
Jeg skulle bare et lite ærend ut.
I mellomtiden skulle mannen gjøre klar ungene og seg selv slik at vi kunne dra med en gang jeg kom hjem, men er de klare, langt i fra...
Ingenting er på stell og jeg som hadde gledet meg til å besøke norsk folkemuseum
Siste dag hvor vi har ferie sammen
Kaffi hos naboen overstått.Akkurat nå hater jeg å dra på ferie
Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.
Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.
Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
Hehe, det der så no skikkelig "gammelt" ut
Ja er deilig å seSå godt at hun er frisk igjen og leker![]()
Fikk lån på den forrige som er 20.000 billigere. Så venter på svar om den nye bilenHehe får du låne såpass da?![]()
Så deilig!!God kveldsommerferie !!!!! Sitter barnevakt hos et vennepar og slapper Max av med magic mike
![]()
Åh nei så kjipt!!Fikk innvilget billån idag. Ringer på en bil jeg har drømt etter umiddelbart etter.
Den ble solgt et par timer før![]()