Skravletråd juli 2016

Hvordan går strikkingen? Du ble ferdig med buksene?
For lenge siden
c9c081264a7c66aa3bd76504b0aa5690

Akkurat nå hater jeg å dra på ferie

Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.

Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.

Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
Mannen er vel hjemme og kan hjelpe deg??:)

Mannen er vel hjemme og kan hjelpe deg??:)
Jada. Det er han. Akkurat nå på butikken med yngste mens jeg har vært på biblioteket med de eldste.

Vi ender bare alltid opp med å ikke være ferdig når kvelden kommer og så må vi "bare noen småting" på morgenen og vips starter vi ikke før tolv, liksom....

Hehe, det der så no skikkelig "gammelt" ut :) men jeg skjønner poenget!

Hvordan går det med dattra di?
Utrykket er gammelt, men i normal bruk.

Jenta mi er heldigvis frisk nå. Prikkene er der enda, men feberen borte (fjerde barnesykdom regner vi med)

Akkurat nå hater jeg å dra på ferie

Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.

Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.

Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.
Senk skuldrene! At huset ikke er helt tipp topp går bra:) hvilket behov har dere når det gjelder vogn? Sovevogn eller sitte og se seg rundt vogn?

God dag
Håpet alle får en fin dag

Her er det mye på planen i dag..

Pakke
Hente to pakker
Sende to pakker
Tur til Hadeland glassverk
Kjøpe gave til mamma
Vaske klær
Levere hund tilbake
God ettermiddag:D
Håper dagen din har vært fin!

Senk skuldrene! At huset ikke er helt tipp topp går bra:) hvilket behov har dere når det gjelder vogn? Sovevogn eller sitte og se seg rundt vogn?
Huset vårt er aldri tipp topp. Det er kaos. Sånn at jeg ikke føler jeg kan be noen vanne blomstene mine. Ikke naboen i alle fall. Min bror, men han er også borte.

Vogn, hun er 6,5 mnd og trenger sovevogn. Men zappen kan ligge og vi klarte det med søstra. Jeg bare har lyst på vogna. Men den er stor.

Irritert på familien min nå.
Jeg skulle bare et lite ærend ut.
I mellomtiden skulle mannen gjøre klar ungene og seg selv slik at vi kunne dra med en gang jeg kom hjem, men er de klare, langt i fra...
Ingenting er på stell og jeg som hadde gledet meg til å besøke norsk folkemuseum :(
Siste dag hvor vi har ferie sammen
Så kjipt

Back
Topp