Kos deg med ferie!!God kveldsommerferie !!!!! Sitter barnevakt hos et vennepar og slapper Max av med magic mike
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med ferie!!God kveldsommerferie !!!!! Sitter barnevakt hos et vennepar og slapper Max av med magic mike
![]()
Så kjedeligFikk innvilget billån idag. Ringer på en bil jeg har drømt etter umiddelbart etter.
Den ble solgt et par timer før![]()
God morgen ThereseGod kveld!![]()
Vises det på svenske kanaler?Når det vises her da![]()
Det er greit nok hjemme, men blir for stress på ferie, siden vi da er på farten mye av dagen første uka, og ikke fritt disponerer vaskemaskinen heller det skal jo vaskes klær innimellom. Også har vi tørkeskap for å tjuvstarte tørken ved behov... Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal pakke med meg på tur heller..Så godt du fikk deg en duppdet hjelper!
Håper hun snart blir litt fastere i magen, må være kjipt å vaske så mye bleier!![]()
HahaJeg kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---ooo---ooo---
--ooo---ooo--
-ooo---ooo-
ooo---ooo
oo---oo
o---o
---
-
Så slitsomt4 timer i bil, sitting på dårlige stoler og ei jente som skulle ligge på meg osv har resultert i et veldig forferdelig bekken!
Vet ikke helt hvordan jeg skal få sovet i natt og håper på en bedre dag imorgen!
Dårlig natt?Burde sovet litt jeg
God morgen og god helgGod morgenom 8 timer så har gubben sommerferie
wohooo! Da er det bare å forbrede pakking og ena mere klesvask.
Helt santDet syns jeg du skal gjøre.
Du må slappe av og samle krefter til fødselen
Han sov men urolig og i sengen med meg så jeg endte med å sove enda dårligere enn vanlig. Får ta meg en powernap når mini skal sove idagSå bra
Håper han sov fint hele natta![]()
Volvo v60. Den var bare...perfekt!Å nei så kjedelighvordan bil da ?
Det var en volvo v60. Kunne kjøpe en lignende volvo v40 til samme pris. Men da måtte jeg ofre bagasjeromplassen. Og det var liksom poenget med detHvilken bil da?
De har samme modell med mer utstyr til 20.000 mer. Vurderer denÆsj så kjedelig!
Håper en ny bil kommer snart![]()
Tja, tror de ble overrasket over blodmengden under operasjonen. En rutine operasjon ble plutselig til så mye merGodt det var en bedre følelse ihvertfall, er vel aldri morsomt med komplikasjoner, men de hadde vel nærmest forventet dem vil jeg tro, så de hadde vel nesten alt de trengte klart.
Også greit å lite av dette er siste![]()
Så bra at hun er friskDet er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Kjenner litt på kvalme...Litt sånn i rykk og napp-kommer kasta på meg...Og blir borte igjen...Kan ha sååå lyst på f.eks skive med ost...Tar en bit, og den vokser i munnen på meg...5 min seinere er jeg sulten igjen...Merkelige greier...Ja, det kan du være
Masse plager er ikke noe å trakte etter![]()