Skravletråd juli 2016

Det skjønner jeg godt du gjør ❤
Håper opplevelsen rundt fødselen var bedre nå enn sist ihvertfall
Ja, absolutt :) Fødselen var grei og relativt kjapp den. Hendelsene etter ikke fult så gøy..

Ja, absolutt :) Fødselen var grei og relativt kjapp den. Hendelsene etter ikke fult så gøy..
Godt det var en bedre følelse ihvertfall, er vel aldri morsomt med komplikasjoner, men de hadde vel nærmest forventet dem vil jeg tro, så de hadde vel nesten alt de trengte klart.
Også greit å lite av dette er siste ;)

4 timer i bil, sitting på dårlige stoler og ei jente som skulle ligge på meg osv har resultert i et veldig forferdelig bekken!
Vet ikke helt hvordan jeg skal få sovet i natt og håper på en bedre dag imorgen!

Ja, og etter at den kloke mannen ba meg legge meg på senga med henne for en dubb, så sovna vi som han sikkert forutså begge to, føler jeg meg litt bedre også og jeg skal nok komme i mål. Bare bleievasken igjen etter den som står på. Og når den blir tatt avhenger av om jeg bestemmer meg for tøy eller papir på ferie. (uansett med en pakke papir i bakhånd, vi har ikke nok bleier til diaré på ferie (uten tørketrommel eller tørkeskap), da må vi vaske hver dag for at de skal bli tørre og det er ikke helt gjennomførbart når vi sover hos svigermor og tilbringer dagene hos svigerfar første uka...

Jenta har en del løse bleier pr dag enda, men ikke sånn sammenhengende diaré hele døgnet da. Men når jeg hadde brukt en dags vanlige bleieforbruk klokka 13 en dag gikk jeg på butikken og kjøpte en pakke papirbleier....
Så godt du fikk deg en dupp:) det hjelper!
Håper hun snart blir litt fastere i magen, må være kjipt å vaske så mye bleier!:(

God morgen :) om 8 timer så har gubben sommerferie :D wohooo! Da er det bare å forbrede pakking og ena mere klesvask.

Back
Topp