Skravletråd juli 2016

Gikk deretter opp til 37,7 før nå 36,6.

Jeg senker skuldrene litt og tror på at nå er det over. Bare prikkene, men de gjør ikke noe.
Endelig leker hun på gulvet igjen. Ikke bare ligger der og ser på meg.

To eller tre maskiner til med klær, mørkt tøy, evt bukser om jeg ikke slår dem sammen, og definitivt bleier.

Få alt tørt.
Og pakke.
Vanne blomster ta ut bosset og tømme kjøleskapet for det som ikke overlever til vi er tilbake. De to siste der helst i motsatt rekkefølge.

Få alt inn i bilen, bager kofferter, folk, hund, vogn. Og komme oss på ferie.
(så kommer jeg etter en stund til å begynne å telle dager til vi skal hjem. Men det er greit)

Måtte alle holde seg friske resten av somneren
Lykke til med alle forberedelser:D
Litt enklere nå som lillesøster er bedre!

Hihi, fort gjort:p
Men dere kjenner kanskje noen andre dere skal kjøpe gave til?:) hvis ikke får dere spare:D
Ikke på den alderen..
Vel svigerfar hender han ringer i siste øyeblikk og ber oss skaffe bursdagsgave fra han, han setter over penger....
Kanskje han gjør det i år også ellers så kan en spares til neste år

Syk mini og d under 1 uke igjen til termin:-/. Forkjølt og feber. Stuptrøtt men kjemper innbitt for ikke å sove og jeg må så veldig på do..

Lykke til med alle forberedelser:D
Litt enklere nå som lillesøster er bedre!
Ja, og etter at den kloke mannen ba meg legge meg på senga med henne for en dubb, så sovna vi som han sikkert forutså begge to, føler jeg meg litt bedre også og jeg skal nok komme i mål. Bare bleievasken igjen etter den som står på. Og når den blir tatt avhenger av om jeg bestemmer meg for tøy eller papir på ferie. (uansett med en pakke papir i bakhånd, vi har ikke nok bleier til diaré på ferie (uten tørketrommel eller tørkeskap), da må vi vaske hver dag for at de skal bli tørre og det er ikke helt gjennomførbart når vi sover hos svigermor og tilbringer dagene hos svigerfar første uka...

Jenta har en del løse bleier pr dag enda, men ikke sånn sammenhengende diaré hele døgnet da. Men når jeg hadde brukt en dags vanlige bleieforbruk klokka 13 en dag gikk jeg på butikken og kjøpte en pakke papirbleier....

Back
Topp