Det gjorde demHåper de har kost seg kjempe masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde demHåper de har kost seg kjempe masse![]()
Når det vises her daKultda får du sikkert et glimt av dem!
Tenkte på det. Fristet til å spør om han kan være hjemme i morgen om formen til mini er lik da ogsåSyns nesten han burde tatt syktbarn-dag når du har nok med å ruge
Det syns jeg du skal gjøre.Tenkte på det. Fristet til å spør om han kan være hjemme i morgen om formen til mini er lik da også
Det skjønner jeg godt du gjør ❤Jeg nyter tiden, siden dette blir absolutt siste ♡
Jeg var også en liten tur over grensa idag men for å hente snuppa ❤En liten svipp over grensa. Må ha litt godis og brus når vi er på ferie![]()
Æsj så kjedelig!Fikk innvilget billån idag. Ringer på en bil jeg har drømt etter umiddelbart etter.
Den ble solgt et par timer før![]()
Jeg ogsåJeg kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---ooo---ooo---
--ooo---ooo--
-ooo---ooo-
ooo---ooo
oo---oo
o---o
---
-
Ja, absoluttDet skjønner jeg godt du gjør ❤
Håper opplevelsen rundt fødselen var bedre nå enn sist ihvertfall
Det skjønner jeg, nyt den og familienNåååå er det ferie ,digg altså![]()
Godt det var en bedre følelse ihvertfall, er vel aldri morsomt med komplikasjoner, men de hadde vel nærmest forventet dem vil jeg tro, så de hadde vel nesten alt de trengte klart.Ja, absoluttFødselen var grei og relativt kjapp den. Hendelsene etter ikke fult så gøy..
Moro med svenskehandelEn liten svipp over grensa. Må ha litt godis og brus når vi er på ferie![]()
Så godt du fikk deg en duppJa, og etter at den kloke mannen ba meg legge meg på senga med henne for en dubb, så sovna vi som han sikkert forutså begge to, føler jeg meg litt bedre også og jeg skal nok komme i mål. Bare bleievasken igjen etter den som står på. Og når den blir tatt avhenger av om jeg bestemmer meg for tøy eller papir på ferie. (uansett med en pakke papir i bakhånd, vi har ikke nok bleier til diaré på ferie (uten tørketrommel eller tørkeskap), da må vi vaske hver dag for at de skal bli tørre og det er ikke helt gjennomførbart når vi sover hos svigermor og tilbringer dagene hos svigerfar første uka...
Jenta har en del løse bleier pr dag enda, men ikke sånn sammenhengende diaré hele døgnet da. Men når jeg hadde brukt en dags vanlige bleieforbruk klokka 13 en dag gikk jeg på butikken og kjøpte en pakke papirbleier....
Så braNei gubben var ikke kommet hjem fra jobb enda da. Men heldigvis sovnet han til slutt![]()
God ferie snuppaFeeeeerie!!!
Det r så digg
Nyt ferienFeeeeerie!!!
Det r så digg