HeheUtrolig hvor sliten man kan bli etter en dag på Tusenfryd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheUtrolig hvor sliten man kan bli etter en dag på Tusenfryd...
Vi er hos foreldra mineHvor skal dere?
Men jeg har hatt det utrolig gøy.HeheTenker på da jeg kunne fly der fra morgen til kveld... Uten å bli sliten.
Det er så typisk ! Hvor skal dere ?Pakkeliste påbegynt. Så ble snuppa syk og jeg har ikke fortsatt å vaske klær til turen...
Huff ja, ikke akkurat flatt der hellerUtrolig hvor sliten man kan bli etter en dag på Tusenfryd...
Ja greit om hun blir frisk til imorgen!Greit å slippe.
Det med legen etter tre dager med feber er jo for en grunn. Men trolig kan de ikke gjøre noe som helst for henne. Så da går vi derfra med feber over tre døgn, fortsett å passe på henne. Og det er jo ikke noe gøy.
Håper hun er bedre i morgen
Kan se på det som treningHuff ja, ikke akkurat flatt der heller![]()
Typisk at ting blir forskjøvet når man er på ferie.Så var vi fremme hos mormor og morfaralt er forskjøvet av mat og leggerutiner, men det får vi ta igjen i morra
Så bra! Bare å sette den igang!Mannen har det ja
Hehe når kommer du til å telle ned timer?God kveldpakke liste er skrevet og jeg teller ned dager til ferie !!!
På fredagHehe når kommer du til å telle ned timer?![]()
Veldig god trening også etter en dag, men man spiser jo gjerne usunt der også så går opp i oppKan se på det som trening![]()
Håper tiden går fort daPå fredag![]()
SvigermorDet er så typisk ! Hvor skal dere ?
Jeg har lest at det SKAL bli litt sjalusi, ellers er det ikke normalt, så vi må vel bare tru det oppstår etterhvert...Hun blir 3 på Halloweenspennende
fikk høre av jordmor på barsel at de kan ble større (klare mer selv) eller bli baby. N er blitt større, men det blir nok sjalusi etter hvert her og. Er jo søskenkjærligheten det
![]()
Åh jisesVet ikke om det er omgangssyke da .. Men hun gråt sånn at hun kasta opp over meg og henne selv nettopp
Det må da ikke være problematisk sjalusi??Jeg har lest at det SKAL bli litt sjalusi, ellers er det ikke normalt, så vi må vel bare tru det oppstår etterhvert...
Jeg ønsker alltid det beste for sønn min, så det gjør meg vondt og tenke på hvor lei seg han kan kom å bli når lillesøster er herjeg ønsker at han ikke blir så sjalu, men om det er den normaleste reaksjonen så er det vel det beste.
Det skal vel bli riktig søskenkjærlighet til slutt![]()
ja jeg å !Håper tiden går fort da![]()
Er det langt ?Svigermor
Så bra du har hatt det moro!Men jeg har hatt det utrolig gøy.
Blir også mer sliten av å gå med barn enn bare seg selv og venner