Skravletråd juli 2016

Hehe :p Tenker på da jeg kunne fly der fra morgen til kveld... Uten å bli sliten.
Men jeg har hatt det utrolig gøy.
Blir også mer sliten av å gå med barn enn bare seg selv og venner

Greit å slippe.

Det med legen etter tre dager med feber er jo for en grunn. Men trolig kan de ikke gjøre noe som helst for henne. Så da går vi derfra med feber over tre døgn, fortsett å passe på henne. Og det er jo ikke noe gøy.

Håper hun er bedre i morgen
Ja greit om hun blir frisk til imorgen!

Så var vi fremme hos mormor og morfar :) alt er forskjøvet av mat og leggerutiner, men det får vi ta igjen i morra
Typisk at ting blir forskjøvet når man er på ferie.
Snakket nettopp med snuppa mi og hun virket ikke trøtt :o

Hun blir 3 på Halloween :) spennende :) fikk høre av jordmor på barsel at de kan ble større (klare mer selv) eller bli baby. N er blitt større, men det blir nok sjalusi etter hvert her og. Er jo søskenkjærligheten det :)
Jeg har lest at det SKAL bli litt sjalusi, ellers er det ikke normalt, så vi må vel bare tru det oppstår etterhvert...
Jeg ønsker alltid det beste for sønn min, så det gjør meg vondt og tenke på hvor lei seg han kan kom å bli når lillesøster er her :( jeg ønsker at han ikke blir så sjalu, men om det er den normaleste reaksjonen så er det vel det beste.
Det skal vel bli riktig søskenkjærlighet til slutt ❤️

Jeg har lest at det SKAL bli litt sjalusi, ellers er det ikke normalt, så vi må vel bare tru det oppstår etterhvert...
Jeg ønsker alltid det beste for sønn min, så det gjør meg vondt og tenke på hvor lei seg han kan kom å bli når lillesøster er her :( jeg ønsker at han ikke blir så sjalu, men om det er den normaleste reaksjonen så er det vel det beste.
Det skal vel bli riktig søskenkjærlighet til slutt ❤️
Det må da ikke være problematisk sjalusi??

Da vi fikk mellomste var hun sjalu fordi vi hadde en fra før. Han var ikke spesielt sjalu. Da vi fikk yngste var det meget forbigående mild grad en dag sjalusi hos eldste og noen trekke til å ønske litt mer mamma-kontakt fra mellomste som vedvarer.

Ekte søskenkjærlighet har de absolutt alle tre

Men jeg har hatt det utrolig gøy.
Blir også mer sliten av å gå med barn enn bare seg selv og venner
Så bra du har hatt det moro! :-)
Klart man blir mer sliten med barn :-) Jeg tenkte mer tilbake på tiden hvor jeg var barn selv, og holdt ut i det uendelige da det gjaldt det meste ♡ Trodde jeg selv hvertfall.

Det ble sein middag på oss idag :) gubben disket opp med pannekaker :)
Som takk for at jeg overasket han og en kompis med kinobilletter til independence day :)

Back
Topp