Skravletråd juli 2016

Melk døgnet rundt her, og tendensene til diaré ga seg etter de fem bleiene, så magen bør ikke være helt tom nei.

Nå er feberen sånn så godt som borte. Da bør hun få sove godt.
Om hun bare ville legge seg da....;-)
Får håpe hun sover godt nå ❤
Typisk at hun føler seg så mye bedre at hun ikke vil sove da ;)

Får håpe hun sover godt nå ❤
Typisk at hun føler seg så mye bedre at hun ikke vil sove da ;)
Hun er ikke i nærheten av å sove, en time over normalen. Hun vil egentlig ikke ammes heller. Eller, av og på. Men ikke sove nei.

Såpass at jeg er usikker på om hun våkner feberfri eller om vi må til legen, men de har overrasket meg før etter 2,5 døgn med feber ungene mine. Så jeg håper
Aldri morsomt å gå til legen så krysser fingre for at hun våkner feber fri :)

Aldri morsomt å gå til legen så krysser fingre for at hun våkner feber fri :)
Greit å slippe.

Det med legen etter tre dager med feber er jo for en grunn. Men trolig kan de ikke gjøre noe som helst for henne. Så da går vi derfra med feber over tre døgn, fortsett å passe på henne. Og det er jo ikke noe gøy.

Håper hun er bedre i morgen

Så var vi fremme hos mormor og morfar :) alt er forskjøvet av mat og leggerutiner, men det får vi ta igjen i morra

Så bra da :) :) er hun gammel? Jeg er så spent på hvordan vår gutt tar at det kommer en baby i oktober, da er han 3,5... :)
Hun blir 3 på Halloween :) spennende :) fikk høre av jordmor på barsel at de kan ble større (klare mer selv) eller bli baby. N er blitt større, men det blir nok sjalusi etter hvert her og. Er jo søskenkjærligheten det :)

God kveld :) pakke liste er skrevet og jeg teller ned dager til ferie !!!
Pakkeliste påbegynt. Så ble snuppa syk og jeg har ikke fortsatt å vaske klær til turen...

Back
Topp