Stille i dag..her var det ikke mye action![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stille i dag..her var det ikke mye action![]()
Godt er detDa har du ikke så lenge igjen![]()
Ja. Det var det.Sikkert like greit det
Får håpe det blir bedre snart.En del I alle fall.
Byttet en bleie til.
Det er ikke vann, men "sleip suppe". Ikke diaré, men meget annerledes enn det hun hadde før hun ble syk. Tempen ned til 38,9 en liten time etter paracet.
Tidvis utilpass jente. Ikke alvorlig syk. Men slett ikke bra
Nei det hørtes ikke spesielt positivt ut!Hater å vente på at folk skal komme...
En gang mellom 12 og 20 er ikke helt fet jeg vil høre
Nei ikke mye action idag..her var det ikke mye action![]()
Topper er alltid greitBrstit meg litt nye topper,trengte det
Nei ikke før fredagSå bra
Har du ferie nå ?
Det er det jaTopper er alltid greit![]()
Der kom nå..Nei det hørtes ikke spesielt positivt ut!
Kan vel spesifisere litt mer?![]()
Hun drikker ok mengde vann. Men ikke mme. Kaster det bare opp så dropper den idag sålenge hun drikker vann. To smoothieposer er gått nedpå og noen hvitløksbaguetter og. Paraceten hylskriker hun av når hun får, men mulig den hjelper henne og sove. Her er det soving litt her og litt der, så spent på nattahttp://www.onlinelege.no/temaer-om-helse/test-her-om-barnet-ditt-er-alvorlig-sykt.html
Ikke at jeg egentlig testet henne, men tenkte gjennom alle punktene og kom til at hun var jo ikke ille syk. Inntil det brått steg fort og jeg ikke hadde medisin å gi. Da ringte jeg legevakta. Legevakta la henne på benken og var vel egentlig gjennom å spørre meg og sjekke mye av dette (samt lytte på henne, hjerte, lunger, tarm) ta puls og metning og pustefrekvens før han konkluderte med å ringe barneavdelingen for råd.
Takk. Måtte være hjemme av jobb idag. Hun er virkelig ikke i slaget :/ enda høy feberÅ neimasse god bedring!
Takk. Nå har hun sittet i fanget mitt i to timer før pappaen la seg med henneNæmmen stakkars snuppa :-(
God bedring![]()
TakkStakkars lille L <3 jeg og J sender masse klemmertil hele familien
![]()
Herlig! Fått den på plass da?Der kom nå..
Skulle ringe 30 min før de kom sto det men det glemte de
Jaja oppvaskmaskin i hus
Jqja
Så koseligSnille venninna mi som kom med sommergave til meg![]()
Gir du paracet stikkpille eller flytende? Min viste seg å like flytende.Hun drikker ok mengde vann. Men ikke mme. Kaster det bare opp så dropper den idag sålenge hun drikker vann. To smoothieposer er gått nedpå og noen hvitløksbaguetter og. Paraceten hylskriker hun av når hun får, men mulig den hjelper henne og sove. Her er det soving litt her og litt der, så spent på natta