Skravletråd juli 2016

38,6

Hun kjentes ikke så varm ut nå som for et par timer siden, kanskje det et på vei til å gå over?

Nattbleien var ikke like våt som vanlig, men tilfredsstillende våt likevel.

Håper dette går mot slutten nå

Her har det vært en grusom start på dagen.. Først klarer småen å vikle seg inn i håret mitt, rundt halsen og så måtte jo pappaen dra han til siden. Han så det ikke. Småen ble selvfølgelig hysterisk når jeg prøvde å løsne Det. Etter på kastet han flasken sin på meg så jeg fikk Donald kul i pannen...
Uff da!:rolleyes: kjip start på dagen!

38,6

Hun kjentes ikke så varm ut nå som for et par timer siden, kanskje det et på vei til å gå over?

Krysser fingre for at denne runden går mot slutten:)

Krysser fingre for at denne runden går mot slutten:)
Krysser fingrene for det.

Vi har fortsatt ca 26 timer til vi passerer tre døgn med feber så det er høyst sannsynlig at det kan gå over innen den tid så vi slipper mer lege :-)

38,6

Så godt å høre.
Håper det betyr hun er på bedringens vei

Så godt å høre.
Håper det betyr hun er på bedringens vei
Håper det ja.
Hun er i bra humør og ikke plaget, så hun fikk ikke noe medisin nå, så ser vi hvordan tempen utvikler seg utover dagen.

Nattbleien var jo tilfredsstillende, jeg håper på flere skikkelig våte, ikke bare fuktige, bleier i dag

Stakkars jenta mi. Dårlig søvn for henne inatt. Fikk paracet rundt midnatt for å lette på feberen og ubehaget. Hun sovnet i to timer mens jeg sang henne i søvn og strøk på henne hele natta. Nå har vi vært våkne en time. Pappaen bærer og feberen enda der. Skriker noenlunde hele tiden :(
Næmmen stakkars snuppa :-(
God bedring :-)

Hvis det hjelper så smalt frøkna bakhue sitt rett inn i nesa mi, begynte å blø neseblod :p så jeg flyr ryndt med papir i nesa :p betong hue den lille frøkna har :p gjorde drit vondt :eek:
Huff, forstår jeg godt :o de er ikke bare snille mot oss disse små :p

Takk ;-)

Det heter graderte negler (eller gradient på engelsk) ligger masse på YouTube ;-)
Er egentlig ikke så vanskelig ;-)
Nice :) kanskje jeg må ta en titt. Men så har ikke jeg tålmodighet til sånt, men jeg må sjekke ut :D så får jeg testa tålmodigheten min også :p

Stakkars jenta mi. Dårlig søvn for henne inatt. Fikk paracet rundt midnatt for å lette på feberen og ubehaget. Hun sovnet i to timer mens jeg sang henne i søvn og strøk på henne hele natta. Nå har vi vært våkne en time. Pappaen bærer og feberen enda der. Skriker noenlunde hele tiden :(
Stakkars lille L <3 jeg og J sender masse klemmer :) til hele familien :)

Takk :-)

Her blir det alltid samme gamle kjedelige pizzaen som barna liker:P kjøttdeig eller pølse...:rolleyes:
Her lager vi en hver til ungene, og en til oss voksne ;-)
Lager en felles deig og deler opp ;-)
Alle får på det de vil ;-)

Så utrolig stilig!:D
Du er rå på negler!
Takk snuppa :-*

Hvis det hjelper så smalt frøkna bakhue sitt rett inn i nesa mi, begynte å blø neseblod :p så jeg flyr ryndt med papir i nesa :p betong hue den lille frøkna har :p gjorde drit vondt :o
Haha, huff, først nesten kul og så neseblod :-P

Back
Topp