Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumtFortsatt varm
Uff da!Her har det vært en grusom start på dagen.. Først klarer småen å vikle seg inn i håret mitt, rundt halsen og så måtte jo pappaen dra han til siden. Han så det ikke. Småen ble selvfølgelig hysterisk når jeg prøvde å løsne Det. Etter på kastet han flasken sin på meg så jeg fikk Donald kul i pannen...
God morgenNår var det du skulle ha igjen?![]()
Nei, vi andre er friske vi.Så dumtingen av dere andre som har blitt syke?
Krysser fingre for at denne runden går mot slutten38,6
Hun kjentes ikke så varm ut nå som for et par timer siden, kanskje det et på vei til å gå over?
Nattbleien var ikke like våt som vanlig, men tilfredsstillende våt likevel.
Håper dette går mot slutten nå
Det er et godt tegnNei, vi andre er friske vi.
Men hun er i det minste ikke like varm lenger
Krysser fingrene for det.Krysser fingre for at denne runden går mot slutten![]()
Satser på at ikke flere blir syke, vi drar etter planen på ferie på lørdag.Det er et godt tegn![]()
Så godt å høre.38,6
Hun kjentes ikke så varm ut nå som for et par timer siden, kanskje det et på vei til å gå over?
Nattbleien var ikke like våt som vanlig, men tilfredsstillende våt likevel.
Håper dette går mot slutten nå
Håper det ja.Så godt å høre.
Håper det betyr hun er på bedringens vei
Næmmen stakkars snuppa :-(Stakkars jenta mi. Dårlig søvn for henne inatt. Fikk paracet rundt midnatt for å lette på feberen og ubehaget. Hun sovnet i to timer mens jeg sang henne i søvn og strøk på henne hele natta. Nå har vi vært våkne en time. Pappaen bærer og feberen enda der. Skriker noenlunde hele tiden![]()
Takk ;-)Oh myså stilig. Hvordan fikk du til det?
Huff, forstår jeg godtHvis det hjelper så smalt frøkna bakhue sitt rett inn i nesa mi, begynte å blø neseblodså jeg flyr ryndt med papir i nesa
betong hue den lille frøkna har
gjorde drit vondt
![]()
Ja. Hatt bedre morningerUff da!kjip start på dagen!
NiceTakk ;-)
Det heter graderte negler (eller gradient på engelsk) ligger masse på YouTube ;-)
Er egentlig ikke så vanskelig ;-)
Hørte knas i nesa "ååh shit nå har hu knekt nesa mi" tenkte jeg. Men neida ble bare neseblodHuff, forstår jeg godtde er ikke bare snille mot oss disse små
![]()
Stakkars lille L <3 jeg og J sender masse klemmerStakkars jenta mi. Dårlig søvn for henne inatt. Fikk paracet rundt midnatt for å lette på feberen og ubehaget. Hun sovnet i to timer mens jeg sang henne i søvn og strøk på henne hele natta. Nå har vi vært våkne en time. Pappaen bærer og feberen enda der. Skriker noenlunde hele tiden![]()
TakkStilig.
Her lager vi en hver til ungene, og en til oss voksne ;-)Her blir det alltid samme gamle kjedelige pizzaen som barna likerkjøttdeig eller pølse...
![]()
Takk snuppa :-*Så utrolig stilig!
Du er rå på negler!
Haha, huff, først nesten kul og så neseblodHvis det hjelper så smalt frøkna bakhue sitt rett inn i nesa mi, begynte å blø neseblodså jeg flyr ryndt med papir i nesa
betong hue den lille frøkna har
gjorde drit vondt
![]()
Haha ja off! Fy F så vondt det var. Haha! I går så ga jeg gubben en liten blåveis, deisa til han med albuenHaha, huff, først nesten kul og så neseblod![]()