Skravletråd juli 2016

Sikkert like greit det
Ja. Det var det.

Med fem løse bleier før klokka var ett er jeg ikke lenger istand til å bedømme om de er våte. Jeg har gått over til papir. Med tøybleier sjekket jeg innlegget fra undersiden og så hvor mye hun evt hadde tisset men nå bytter vi bleier med 1-1,5 time mellom (så neste er vel på trappene...) så de rekker ikke bli så våte av urin

Nå prøver jeg å få henne til å sove igjen. Men jeg trengte nok den dubben tidligere jeg også ja

En del I alle fall.

Byttet en bleie til.
Det er ikke vann, men "sleip suppe". Ikke diaré, men meget annerledes enn det hun hadde før hun ble syk. Tempen ned til 38,9 en liten time etter paracet.
Tidvis utilpass jente. Ikke alvorlig syk. Men slett ikke bra
Får håpe det blir bedre snart.

http://www.onlinelege.no/temaer-om-helse/test-her-om-barnet-ditt-er-alvorlig-sykt.html

Ikke at jeg egentlig testet henne, men tenkte gjennom alle punktene og kom til at hun var jo ikke ille syk. Inntil det brått steg fort og jeg ikke hadde medisin å gi. Da ringte jeg legevakta. Legevakta la henne på benken og var vel egentlig gjennom å spørre meg og sjekke mye av dette (samt lytte på henne, hjerte, lunger, tarm) ta puls og metning og pustefrekvens før han konkluderte med å ringe barneavdelingen for råd.
Hun drikker ok mengde vann. Men ikke mme. Kaster det bare opp så dropper den idag sålenge hun drikker vann. To smoothieposer er gått nedpå og noen hvitløksbaguetter og. Paraceten hylskriker hun av når hun får, men mulig den hjelper henne og sove. Her er det soving litt her og litt der, så spent på natta

Hun drikker ok mengde vann. Men ikke mme. Kaster det bare opp så dropper den idag sålenge hun drikker vann. To smoothieposer er gått nedpå og noen hvitløksbaguetter og. Paraceten hylskriker hun av når hun får, men mulig den hjelper henne og sove. Her er det soving litt her og litt der, så spent på natta
Gir du paracet stikkpille eller flytende? Min viste seg å like flytende.

Ibux funker bedre på feber om hun er gammel nok til å få det uten via lege, forøvrig
Evt kan hun få begge for best effekt om en ikke er nok

Back
Topp