Det gikk heldigvis bra med han ja.Aiai, går det bra med han?
Bra det bare var han ja
Kun bilen som er temmelig vrak.
Fikk låne bilen til svigers i helgen og får leiebil i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk heldigvis bra med han ja.Aiai, går det bra med han?
Bra det bare var han ja
Ja heldigvisÅneigikk det bra med han da?:O
Haha, det var jo logiskSer på basseng og måtte le av ene tilbakemeldingen..
Pro: Veldig bra hvis du liker å bade.
Kontra: Dårlig hvis du hater vann.
Oslo er flott på sommeren, så dere får nok en fin ferieHei hei![]()
Titter innom før lillegutt våknerskal ut på tur etterpå! Prøver å gå tur annen hver dag
![]()
Bestemt oss for at vi bruker Oslo område i ferien i år. Mye å finne på her, og heller tar ordentlig ferie neste år. Mannen starter å jobbe i august, så vi kan begynne litt med bolig osv i september. Spent på hva vi får i lån. Mannen skal og ha ny seng. Jeg har ikke nevnt det, men han ville ha en ordentlig seng! Yeah...![]()
Vis vedlegget 186564
Her er da lillegutt som er blitt 3 uker og 3 dager idaghan har på babyboots av det settet bentleif har strikket
![]()
Jeg hadde tatt henne utHvordan praktiserer dere det med baby med feber?
Det er sol, det er 20 grader, det er ikke særlig vind. Hun er i fin form, altså ikke prikker, oppkast, snørr eller hoste. Reagerte på at hun ikke ville ha grøt, tok henne på fanget, syntes hun var varm. Ammet og byttet bleie, målte 38,9. Så åpenbart ikke helt frisk.
Men ut og trille for å sove, det er vel greit?
Tåke, regn og vind, så hadde jeg hatt henne inne. Hoste, snørr eller "synlig syk" likeså. Men bare feber og sommer?
Kos deg på turStikker på fjelltur i striregnet![]()
Det gikk heldigvis bra med mannen,men vil si han var heldig som ikke fikk en eneste skramme.Oi, skummelt. Gikk det bra med ham?
He he ja ikke santJa. Det er ofte sånn for basseng. De passer best for dem som liker å være i vann....
Hadde glatt trillet en turHvordan praktiserer dere det med baby med feber?
Det er sol, det er 20 grader, det er ikke særlig vind. Hun er i fin form, altså ikke prikker, oppkast, snørr eller hoste. Reagerte på at hun ikke ville ha grøt, tok henne på fanget, syntes hun var varm. Ammet og byttet bleie, målte 38,9. Så åpenbart ikke helt frisk.
Tåke, regn og vind, så hadde jeg hatt henne inne. Hoste, snørr eller "synlig syk" likeså. Men bare feber og sommer?
Kos deg på turStikker på fjelltur i striregnet![]()
Ja det mener i grunn jeg ogsåHaha, det var jo logisk![]()
Ville også fint gått ut for en tur da.Hvordan praktiserer dere det med baby med feber?
Hadde glatt trillet en tur
Blir sikkert flere turer. Hun sover lett og våkner for det godt ord.Jeg hadde tatt henne ut
God bedring til lillesødter'
Fysj, så ekkelt!Ja heldigvis. Men vil si det var litt flaks. Stor trailer lignende bil med container på som kjørte i han
Godt hun vil ha puppen39,3 (hun skapte behov for ny bleie, så da målte jeg. Driver ellers ikke og måler i baken i tide og utide altså)
Utilpass, men grei form egentlig.
Lille gullet bare trenger en voksen på fulltid. Gjerne en med pupp.
Så lenge jeg får ammet henne er det jo greit, da får hun veske og næring. Om hun ikke spiser fast føde gjør ikke noe
Ja. Så lenge hun tar den er jeg ikke bekymret. Det er det viktigste. Melka er viktig.Godt hun vil ha puppendet er jo det viktigste!
Godt formen er greiJa. Så lenge hun tar den er jeg ikke bekymret. Det er det viktigste. Melka er viktig.
Gulper opp en del av det, men en gulper har hun jo vært hele tiden. Litt bedre nå med fast føde, men ikke slutt på gulpingen og ikke noe som tyder på at dette er oppkast.
Tydelig varm, men ellers ok.
Formen er grei. Sover på fanget mitt nå etter amming. 39 er jo uten tvil feber, ikke bare sånn "litt for varm, 38", det er helt klart feber. Men ikke veldig syk, heldigvis.Godt formen er grei
Gulp og oppkast ser man jo greit forskjell på heldigvis. Håper hun snart er tipp topp igjen!![]()