Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den jeg alltid tar. Den er jo faktisk billigst og![]()
Kos deg med fotpleie
Skulle tatt turen selv kjenner jeg![]()
Haha, ja ♡ Så skjønn! Ingenting er som mat i hennes verden. Og godt er det da hun har litt å ta igjen, men kurven hennes, den har en bratt kurve oppover. Fantastisk ♡Haha, så herlig![]()
Åh kos deg masse.
Jeg skulle egentlig for 1 uke eller 2 siden, men måtte avbestille pga. syk gutt. Ikke fått bestilt meg ny.
En iskaffe nytes på verandaen mens minste sover og største leker med naboguttene![]()
Så deiligEn iskaffe nytes på verandaen mens minste sover og største leker med naboguttene![]()
Trodde ikke Paracet hadde særlig effekt på migrene?det har det ikke hos meg..
Så bra gutten din er bedre!![]()
Kan godt være reaksjon på vaksine. Håper dere får en rolig natt i natt også.Hu er jo 1 år og noen dager og fremdeles har hun sovet vår natt rundt kanskje tre ganger. Igår var vi oppe rundt hvert kvartet fra 1930 til 23. Før vi la oss selv for da hylgråt hun og ville over. Fra 2330 til 02 lå hun relativt rolig. Bare litt rulling. Og våkna ikke før 0545 første gang. Et steg på veien, men inatt var nok grunnet vaksinen og at hun fikk en paracet før leggetid for hun hadde vondt og var så sliten
Da har du gjort nok!
Og kan sette rumpa i sofaen og bli frisk!
Har nå også ryddet litt på kjøkkenet og tatt ut og inn av oppvaskmaskinen og begynt å rydde kjøleskapet.Jo det virker da sånn!
Flink pike!
Oi, skummelt. Gikk det bra med ham?Mannen ble påkjørt. Så glad at han var alene i bilen. Bilen hadde hoppet fremover og var redd den skulle velte. Stor bil som ikke hadde sett han i blindsonen![]()
Så bra det går framover!Haha, ja ♡ Så skjønn! Ingenting er som mat i hennes verden. Og godt er det da hun har litt å ta igjen, men kurven hennes, den har en bratt kurve oppover. Fantastisk ♡
Herlig så det utEn iskaffe nytes på verandaen mens minste sover og største leker med naboguttene![]()
Haha, du er tullerusk...nei nå kjeder jeg meg uten ungen.. Haha![]()