Skravletråd juli 2016

Morn jenter :) :)
Her er vi barnefri hjemme for første gang på månedsvis! (Og andre gang på over 3 år)
Selvsagt så våknet jeg etter kl 09 allikevel (sovnet ikke før 03 etter bryllupet vi var på) så nå sitter jeg og slapper av litt med TV før jeg skal vekke samboer :)

Jaha :o det visste jeg ikke? Jeg trodde slikt lå elektronisk tilgjengelig til hver lege... Det var no kjipt da :(
Nei. Jeg bytter både på meg og frøkna når jeg har bytta. Liker å ha samme lege. Sist kosta det med 340kr for meg og det samme for henne. Så ble fryktelig dyrt

Her er vi barnefri hjemme for første gang på månedsvis! (Og andre gang på over 3 år)
Selvsagt så våknet jeg etter kl 09 allikevel (sovnet ikke før 03 etter bryllupet vi var på) så nå sitter jeg og slapper av litt med TV før jeg skal vekke samboer :)
God morgen :)
Kan jo ligge i senga og bare nyte stillheten også ;)

God dag:D
Så deilig med barnefri! Det har jeg også:P

Kos ere med barnefri

Hei hei :)
Titter innom før lillegutt våkner :) skal ut på tur etterpå! Prøver å gå tur annen hver dag :)
Bestemt oss for at vi bruker Oslo område i ferien i år. Mye å finne på her, og heller tar ordentlig ferie neste år. Mannen starter å jobbe i august, så vi kan begynne litt med bolig osv i september. Spent på hva vi får i lån. Mannen skal og ha ny seng. Jeg har ikke nevnt det, men han ville ha en ordentlig seng! Yeah... :)

ImageUploadedByBV Forum1468144536.699669.jpg
Her er da lillegutt som er blitt 3 uker og 3 dager idag ❤️ han har på babyboots av det settet bentleif har strikket :D

Ser på basseng og måtte le av ene tilbakemeldingen..
Pro: Veldig bra hvis du liker å bade.
Kontra: Dårlig hvis du hater vann.
Ja. Det er ofte sånn for basseng. De passer best for dem som liker å være i vann....

Hvordan praktiserer dere det med baby med feber?

Det er sol, det er 20 grader, det er ikke særlig vind. Hun er i fin form, altså ikke prikker, oppkast, snørr eller hoste. Reagerte på at hun ikke ville ha grøt, tok henne på fanget, syntes hun var varm. Ammet og byttet bleie, målte 38,9. Så åpenbart ikke helt frisk.

Men ut og trille for å sove, det er vel greit?

Tåke, regn og vind, så hadde jeg hatt henne inne. Hoste, snørr eller "synlig syk" likeså. Men bare feber og sommer?

Hvordan praktiserer dere det med baby med feber?

Det er sol, det er 20 grader, det er ikke særlig vind. Hun er i fin form, altså ikke prikker, oppkast, snørr eller hoste. Reagerte på at hun ikke ville ha grøt, tok henne på fanget, syntes hun var varm. Ammet og byttet bleie, målte 38,9. Så åpenbart ikke helt frisk.

Men ut og trille for å sove, det er vel greit?

Tåke, regn og vind, så hadde jeg hatt henne inne. Hoste, snørr eller "synlig syk" likeså. Men bare feber og sommer?
Er det godt og varmt ute hadde jeg gått en trilletur selv om hun har litt feber.
Er ikke ute og inne som har noe å si, men for varm eller for kald.
Så lenge hun fortsatt vil ha melk hadde jeg også bare tatt det med ro og sett det an litt til

Masse god bedring til henne

Er det godt og varmt ute hadde jeg gått en trilletur selv om hun har litt feber.
Er ikke ute og inne som har noe å si, men for varm eller for kald.
Så lenge hun fortsatt vil ha melk hadde jeg også bare tatt det med ro og sett det an litt til

Masse god bedring til henne
Det er 21,5 inne og 22,3 ute ifølge måleren ved siden av meg her, så jeg ser ingen grunn til at hun ikke kan trilles. Så det gjorde vi, menyen sover urolig, våkner. Så hun sitter inne med meg og har fri tilgang på puppen.

Jeg synes heller ikke inne eller ute, men luftfuktighet og luftens tempo og tilhørende opplevde temperatur.

Og i dag er det tilnærmet likt inne og ute, så da triller vi ved behov.

Det er noe annet i 6 grader, tåke, regn og frisk kuling, liksom.

Heldigvis drikker hun melk, så da stresser vi ikke med mat i dag

Back
Topp