Så søt❤ og gratulererHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt❤ og gratulererHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Så herlig daDet tok sin tid. Men til gjengjeld fikk jeg sove helt til klokka ni![]()
Sov i bila på vei til hytta i gårHvorfor ikke?ikke trøtt??
Nydelig lita snuppeHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Så nydeligHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Hvordan har natta vært?Gjør forsåvidt ikke det. Er jo nå man er utslitt![]()
Så koselig å se degHei hei allesammenmå e det en stund siden eg har vart her inne på skravletråden.
Grattis med nytt blidefant ut at ett nytt profilbilde var på den rette plass jeg![]()
Æsj det er tidligHva er det med at mini har funnet ut at morgen er kl 5? Klarer å holde han i sengen til rundt 05.30 er jeg heldig men etter det er det håpløst. Så trøtt og kunne trengt noen timer med søvn
Jobb her snartUt på tur, skravles kanskje i kveld
HahaGod morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost![]()
Hurra så festligDeilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Sovna rundt 2. Som vanlig. Opp å laga flaske 4tiden. Så stod han opp med henne kvart over syv. Mens jeg fikk sove litt videre. Men hjalp lite da de kom inn på rommet igjen 8 hvorpå han påstod hun var trøtt igjen, og jeg sa det går ikke ann. Hun kommer ikke til å sovne. Så det endte jo i hyling og kaving hvor jeg bad han flere ganger bare stå opp med henne igjen. Hun kommer jo ikke til å sovne. Hun er så helt ilter og våken.Hvordan har natta vært?![]()
Da roer det seg litt for dere framoverAv og til, men alle har jo sine egne ting de må ta seg av.
Det går seg til, spesielt nu som vi er ferdig med flyttinga som har vært det største stressmomentet ganske lenge nu
Og så skal vi dra på ferie om et par uker nu, så det blir kos![]()
Matvett iallefall den ungenGod morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
Litt av en start på dagen ass...Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Haha, så herligEr noe veldig sjarmerende når mannen kommer ned og vekker meg litt før kl 10 og beklager seg for å vekke meg, men han klarer ikke å få ryddet kjøkkenet men "han her" i nærheten, og holder frem en Lille U med latterkrampe....
Var den bra?27 dresses