Oh, joy....Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh, joy....Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Jepp, det kan man siOh, joy....
Da skjønner jeg det er utfordrende
Ingen som kan hjelpe deg med barna?
Det tok sin tid. Men til gjengjeld fikk jeg sove helt til klokka niHåper babyen sovner igjen snart!
Teknisk museum erJoer det spennende for en 2åring?
Bra med dere?Hei hei allesammenmå e det en stund siden eg har vart her inne på skravletråden.
Ha ha var sulten hun daGod morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost![]()
Herlig start på dagen....Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Haha ja tror detHa ha var sulten hun da
He he eller det jaHaha ja tror deteller så er bare mammas mat mer spennende enn hennes kjedelige brødskive
![]()
Ja må nok ha en liten lur når han skal sove her ogsåHoho velkommen til min verdenman blir vant til det
her så må jeg sove når frøkna skal sove sin første dupp
![]()
Så herlig da:-/Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Ja de går fint med oss. Hur er det med dere ?Bra med dere?
Oi, da blir det stress :O ordner det seg?ja egentlig er det jo det, men jeg har hatt så mye å tenke på at jeg helt har glemt det ! Og jeg skal jobbe i dag, og har ikke så mye tid
ingeting![]()
Alt er planlagt har bare Ingenting![]()
God morgenGod morgen![]()
Framgang i det minste!1,5t i dag. I går var det 2,5t så blir bedre.
Roet seg etterhvert heldigvisHuff... håper han kommer seg i seng snart
Hvilken film så du?Nå ser jeg film![]()