Skravletråd juli 2016

Hils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡

1afc9e38f79f3c95272a0ba7d4176f6f
Så søt❤ og gratulerer:-). Håper alt står bra til med dere:-).

Hva er det med at mini har funnet ut at morgen er kl 5? Klarer å holde han i sengen til rundt 05.30 er jeg heldig men etter det er det håpløst. Så trøtt og kunne trengt noen timer med søvn
Æsj det er tidlig:(
Har han sovet godt i natt da?

God morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost :p
Haha:P så bra hun vet å forsyne seg!:P

Hvordan har natta vært?:)
Sovna rundt 2. Som vanlig. Opp å laga flaske 4tiden. Så stod han opp med henne kvart over syv. Mens jeg fikk sove litt videre. Men hjalp lite da de kom inn på rommet igjen 8 hvorpå han påstod hun var trøtt igjen, og jeg sa det går ikke ann. Hun kommer ikke til å sovne. Så det endte jo i hyling og kaving hvor jeg bad han flere ganger bare stå opp med henne igjen. Hun kommer jo ikke til å sovne. Hun er så helt ilter og våken.

Sovna vel aldri igjen etter det. Så kort natt på en måte. Irriterende måte å våkne på:p

Av og til, men alle har jo sine egne ting de må ta seg av.
Det går seg til, spesielt nu som vi er ferdig med flyttinga som har vært det største stressmomentet ganske lenge nu :)
Og så skal vi dra på ferie om et par uker nu, så det blir kos :)
Da roer det seg litt for dere framover:) godt å være ferdig med det verste

God morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost :p
Matvett iallefall den ungen ;)

Back
Topp